Endorfinrus herfra til himmelen

Hva i all verden skjedde med denne dagen, og hvor ble tiden av? Beklager sen oppdatering, tiden har bare løpt fra meg. Jeg startet dagen med en herlig kondisjonsøkt som strakk seg over en drøy time med en kombinasjon av utendørs jogging i skogen, og rolig sosial-jogg inne på mølla. Jeg skulle i grunn bare innom Solsiden treningssenter for å hente et par ting, men der var en av mine nærmeste venninner i full gang på mølla og da ble jeg fristet til å hoppe på ved siden av henne. Totalt ble det en økt på 1 time og 15 minutter, og resultatet ble kliss våte treningsklær og en endorfinrus herfra til himmelen. Fantastisk deilig! 

Resten av dagen har bare gått med til hyggelige ting. Alt jeg ikke har hatt tid til i eksamen og bachelorperiode blir nå prioritert. I dag tok jeg fotpleie for første gang, og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg ikke har gjort det før. Herligfred så deilig det er med silkemyke føtter, og fy søren så mye penere det ser ut. Flinkeste Nina på Auds Hudpleie på slottet fikset føttene mine mens skravla gikk i ett. Perfekt å ha en venninne som er hudpleier. (Sponset behandling)

Nå er jeg lynkjapt hjemom i leiligheten, og skal bare løpe gjennom dusjen før grillings med fine folk i sola står for tur. Hurra for fri, hurra for fullført utdannelse, hurra for sommer og hurra for endelig et sosialt liv igjen. I dag er det bare smil på denne frøkna, og jeg håper det kan smitte over på hver eneste en av dere som titter innom bloggen i dag. 

Ha en nydelig tirsdagskveld. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. iiih, deilig!! hadde min siste årsprøve i dag, og det føles så goodt å være ferdig. nå skal det sosiale prioriteres, og det starter med en gåtur og kino med en venninne ikveld<3 hurra for ferie, hihi. klem

    2. Man kan virkelig ikke bli annet enn glad når man trykker seg inn på bloggen din, vakre du!
      Avla selv min siste eksamen på sykepleiestudiet i går, #denfølelsen
      Sol, sommer og sosialt liv var virkelig etterlengtet 😀
      Ønsker deg en fin kveld!

    3. Hei….. Liker bedre når du kaller venninnene dine med navn enn “en av mine nærmeste venninner”, føler man får mer forhold til det da.. Feks Kristina vet jo alle hvem er, men ofte referer du til henne som en venninne og ikke ved navnet.
      Men selvfølgelig, din blogg og skjønner hvis du vil skjule personer litt.

    4. Anonym: Hmm med Kristina så skriver jeg ofte Kristina, for med henne vet jeg at det er Okei. Men det er ikke alle som ønsker å bli nevnt på en blogg. Men de jeg vet synes det er greit skal jeg absolutt bli flinkere på å skrive navnet på :):)

    5. Hei!
      For det første: kjempefin blogg og kjekt å følge deg på snap 😀
      Jeg lurer på hvor du har kjøpt den rosa, mønstrete singleten som du hadde på deg på en snap i går? 🙂 (kan være kjole, så bare litt av den på bilde på snap)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg