Redaktør for en dag

Annonse

Husker dere jeg fortalte dere at jeg ble utfordret av Dermica Sensitiv og Apotek1 til å teste en rekke produkter, og lage en magasinforside for deres magasin. Jeg skulle få være redaktør for en dag. Nå har jeg jobbet med dette, og storkost meg underveis i prosessen. Jeg har fått brukt min kreative side, og jobbet på en litt ny og annerledes måte.

Det har vært en spennende prosess, og som nevnt i forrige innlegg når jeg fikk utfordringen så er det ekstra stas å jobbe med kvalitetsprodukter som er helt i tråd med hva jeg selv står for. Jeg valgte å fokusere på ivaretagelse av hud som blir utsatt for mye svetting, og mye dusjing. Huden har lett for å blir tørr, og fuktighet er da super viktig. Da er det viktig at man har gode produkter både i dusjen, og til bruk etter dusj. Jeg har sett spesielt på dusjsåpen, bodylotion, håndkremen og deodoranten. 

Min erfaring er at produktene er milde og gode. Kremen har en deilig konsistens og trekker raskt inn. Både kropp og hender føles myke og gode etterpå. Jeg er tom for ansiktskrem, og måtte ta en liten nødløsning og bruke bodylotion i ansiktet. Det er jo vanligvis fy fy, men bodylotion fra Dermica Sensitiv er helt uten allergener, parabener og fargestoffer. Den er godkjent av Norges astma og allergiforbund, og den er svanemerket. Det er virkelig godt nok for både min kropp, og en sjelden gang også ansiktet.

Jeg dusjer mye, og har i disse test-dagene brukt både dusjsåpe og håndsåpe fra Dermica Sensitiv. Jeg føler virkelig at dette er gode produkter for hud som trenger ekstra næring og fukt. Min kjære har også testet ut dusjsåpen og likte den godt. Den har ingen sterk parfymelukt, og det betyr at vi begge kan bruke den. Håndsåpen har fått kjørt seg i disse sykdomsmdager. Jeg har ligget med forkjølelse i fire-fem dager nå, og for å unngå smitte, vasker jeg hendene konstant. Hendene er likevel myke og gode takket være god håndsåpe og håndkrem. Deodoranten likte jeg ekstra godt, spesielt for meg som vokser armhulene, er det viktig med en mild deodorant som ikke irriterer huden, og som samtidig tåler utfordringen med harde treningsøkter med mye svetting. Jeg har herved byttet deodorantmerke for godt! Les alt om de ulike produktene på Apotek1 sine hjemmesider.

Man skal ikke undervurdere kvalitet i hverdagsproduktene – det er viktigere enn du tror! 

Jeg har altså testet, lest, tenkt, skrevet og kost meg. Jeg har gledet meg til å vise dere resultatet, og her har dere det. Dette er mitt bidrag til forside for Apotek1 sitt magasin: 

Fotograf: Victoria Nevland

 

Hva synes dere? 

 

Smiiiil Maren 

 

16 kommentarer
    1. Så spennende. Jeg gleder meg til å høre nærmere om deodorantene. Jeg fant endelig en som luktet godt, som også var uten aluminium, men etter noen timer luktet den rart – og det satte seg i klærne. Håper denne kanskje kan være et alternativ 😀

    2. Hei! Jeg har ganske ny på bloggen din så vet ikke om du har skrevet om dette før, men hva spiser du til middager? Jeg spiser mye kylling/kyllingkjøttdeig, men dette blir så kjedelig i lengden. Noen tips? 🙂

    3. Maren, du Maren.
      Slutter aldri å imponere du 🙂
      Jeg blir så glad av å klikke meg inn på bloggen din og bli møtt av det genuine smilet ditt og den entusiasmen du legger i alt.
      Du overrasker stadig og gjør virkelig en forskjell i min hverdag.
      Ønsker deg en fin kveld videre 🙂

    4. Bytt om plasseringen på “Deo som holder deg trygg…” og “optimal fuktighet…”.
      Ellers så ser du strålende ut, som vanlig 😉

    5. Kjempe fint. Du har en karriere der også. Men den deodoranten, den inneholder ikke noe farlige stoffer? Har jo vært masse om hormonforstyrrende kjemikaler i flere deodoranter.
      Anja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg