Proteingrøt med smak av vanilje & kokos

Tusen takk for alle tips til serier og filmer i går. Jeg ble underholdt fra morgen til kveld med et maraton av Keeping up with the Kardashians og Carrie diaries. Super overfladisk og fint, akkurat det jeg ba om. Tusen takk! I dag er formen litt bedre, og etter en stor skål med vanilje-kokos grøt, kaffe og vannmelon følte jeg meg i grunn klar for å være bitte litt mer aktiv i dag. Jeg tar det ikke lenger enn en hyggelig lunsj og litt jobb, med det er et stort fremskritt fra i går. 

Grøten er min vanlige havregrøt laget på 60g havregryn, kokt opp på vann og melk, og etter den er kokt rører jeg inn 6-7 dråper stevia vanilje, og 30g vaniljeprotein. Så topper jeg med litt sukrin og et dryss kokosmasse. Mmmm. Kaffen er Carlos Coffee som jeg skrev om i dette innlegget. Dette er den økologiske typen. Mmmm. 

Nå skal macen bort, og jeg skal prøve å se litt presentabel ut for lunsj med to av mine beste venninner. Jeg føler meg som en uttygget tyggis, og håper virkelig ikke følelsen synes utenpå. Hehe. I kveld er det offisiell avslutning med sykepleien, med utdeling av roser til alle de nye sykepleierene, taler, tapas og kaker. Jeg skal på med bunaden igjen, og gleder meg til å feire fullført utdannelse. Begge mine foreldre skal være med, og jeg er synes det er så fint at de stiller opp på denne dagen. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Den grøten så knallgod ut! bra du er i bedre form nå ^^
      Håper avslutningen ble fin 😀
      Denne helgen skal jeg kanskje være litt med kjæresten, og ellers slappe av hjemme med familien (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg