50 spørsmål

Først må jeg bare si tusen tusen takk for alle tips på hunderase i går. Herligfred så skjønne dere er som gidder å engasjere dere. Tusen takk! I dag har jeg lyst å dele en litt artig greie med dere. Jeg ser slike spørsmål som dette ulike blogger, og jeg synes alltid det er super gøy å lese. Så da tenkte  jeg å kjøre på med en selv også. Her har dere 50 helt utrolig random spørsmål om alt mulig rart. Enjoy!

1. Hvor gammel er du om fem år? Da er jeg 32år

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Jeg har akkurat stått opp, og ikke møtt andre enn kjæresten enda i dag.

3. Hvor høy er du? Jeg er 1.70

4. Hvilken film så du sist? Jeg ser faktisk ikke så veldig mye film, men jeg ser masse serier. Tror den siste filmen jeg så må ha vært Shutter Island

5. Hvem ringte du sist? *sjekker telefonen* Pappa er den siste jeg ringte.

6. Hvem ringte deg sist? Mamma. haha, her går det i familieskravlings.

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? ?Jeg prøver, jeg får bare snu hvis det ikke går ?

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?  Sms. Jeg er så ofte på farten, og jeg liker best å få en melding som jeg kan svare på når det passer. Samtidig så er det mye enklere å gi beskjeder når man ringer, da unngår man misforståelser. Så ja takk begge deler?

9. Hva er ditt favorittsted? Jeg trives enormt godt her på Sørlandet, og Kristiansand er i mine øyne verdens beste by. Jeg elsker å reise, og av favorittsteder ute på tur så har Franske Riviera en høy stjerne hos meg. Jeg var i Thailand i mars, og likte meg utrolig godt der også. 

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Tannlegen

11. Når så du moren din sist? I går ettermiddag

12. Hvilken øyefarge har du? Blå

13. Hvilken julesang er din favoritt? Ååå, det er ingen tvil Driving home for christmas. Den er så nydelig. Jeg går på julegudstjeneste hvert eneste år, og når vi synger deilig er jorden så kommer alltid julestemningen snikende.

 14. Er foreldrene dine gift eller skilt? De er gift, og det har de vært i 30 år. De er mine forbilder når det kommer til å spille hverandre gode, støtte hverandre og være ?team?. De er så på lag, og det er så ubeskrivelig fint å se.

 15. Når våknet du i dag? Kl 07.30, og selv om det er søndag følte jeg at jeg hadde forsovet meg! Jeg drømmer / har mareritt om bacheloren nesten hver ensete natt nå, og da er det like greit å heller komme seg opp.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Å hjelpes, si det. Da er jeg 37 år, og jeg håper jeg er godt gift med mannen jeg elsker, og som elsker meg over alt på jord. Jeg håper vi bor i et hus vi trives i, gjerne med hage. Jeg håper vi har et barn eller aller helst to, og at jeg jobber med noe som virkelig engasjerer meg og som jeg stortrives med. A4-liv vil noen si, hverdagslykke sier jeg! Jeg håper også at jeg har fått reist masse, opplevd og gjort en hel haug av ting som skremmer meg litt. Jeg har nemlig et mål om å bli flinkere på akkurat det!

 17. Hva skremte deg om natten som barn? Hufsa i mumutrollet. Fy søren så grusom hun var. Jeg er generelt lettskremt, og har ikke blitt noe bedre med årene. Jeg hater å sove alene, og blir redd av ingenting. Jeg kunne underholdt dere godt med diverse historier om hva jeg har gjort i skrekkensøyeblikk når jeg har trodd noen er på vei inn i leiligheten. 

 18. Hvilket Youtube-klipp var det sist som fikk deg til å le? Folk som faller og slår seg ler jeg helt hysterisk godt av. Jeg dro også godt på smilebåndet av en skikkelig gladfilm for en venninne delte av en fyr som danset helt hemningsløst. Herlig underholdning.

 19. Hva er din beste egenskap? Jeg er omsorgsfull, og har så mye kjærlighet for mine nærmeste at det ikke kan beskrives med ord. Også er jeg blid, veldig blid ? så og si alltid. Jeg har alltid vært sånn, og det er så godt. Livet er bedre når man har lett for å se positive ting i en hver situasjon.

 20. Hva er din verste egenskap? Jeg er nok litt sta. Jeg liker at ting skjer på min måte, og slik jeg har sett for meg.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Helst uten

22. Hvor mange puter har du i sengen? To store hotellputer, og to vanlige puter.

23. Hva er det rareste du har spist?  Hmm, nei si det. Jeg spiser generelt bare mat jeg liker, og er nok ikke så flink til å smake på ?sprø ting?.

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Jeg har en bærbar macbook Pro.

 25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Jeg liker veldig godt å tusle rundt på sokkene inne, barføtt ute på sommeren, og sko når det er naturlig å bruke sko.

 26. Hva hører du på akkurat nå? I skrivende stund er det kjæresten som styrer musikken her, og han har satt på ett eller annet deep house greier.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Jeg elsker is, og det er nesten vanskelig å velge en favoritt. Alt som er oreo eller cookie dough går rett hjem hos meg, vanilje er alltid en vinner, og jeg liker alt med sjokolade. Pistasj er godt, og karamell & peanøtt er magisk. Skjønner dere? Jeg liker absolutt ALT av is.

28. Hvilken dessert er din favoritt? Jeg er egentlig ikke så veldig dessertmenneske når det gjelder kaker og sånn. Men jeg er veldig glad i friske jordbær og vanilje is, og som nevnt over ? alle andre typer is. Jeg er også glad i smågodt, chips, nøtter i alle varianter og alle typer proteinbarer.

29. Den største premien du har vunnet? Pengepremie er vel typ 20 kroner på flaxlodd. Jeg fant en hel bag full av 2xu klær når jeg fikk prisen for Årets beste treningsblogger i fjor. Det var en gøy premie.

30. Liker du kaffe? Elsker det!

31. Hva drikker du helst til frokost? Til frokost drikker jeg helst vann og kaffe selvfølgelig. Til alle andre måltid er Pepsi max favoritten.

32. Hvem var din favorittlærer på videregående? Hm, videregående kan jeg ikke huske at jeg hadde noen favorittlærer, men nå på sykepleien har jeg en soleklar favoritt. Jørn Hustad er verdens dyktigste, og koseligste foreleser. Han har en helt unik formidlingsevne, og aldri om jeg hadde kommet gjennom fagene så greit uten han.

 33. Kan du spille poker? Nei dessverre.

 34. Hva har du spist i dag? Det er enda tidlig, så jeg har kun spist frokost. Det var en skål med havregrøt med sjokoladesmak.

35. Nevn en historiske person som interesserer deg? Anne Frank lærte jeg om som ganske liten, og jeg lå helt oppslukt å hørte på lydbok om henne. Jeg husker hun gjorde et stort innrykk på meg. Tenk så modig hun var.

 36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? Radio Norge

 37. Vil du ha barn? Ja absolutt, men ikke helt enda.

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Jeg kan engelsk, og har hatt både tysk og spansk på skolen, men å si at jeg kan dem er nok å ta litt hardt i.

39. Sover du på en spesiell side? Jeg elsker å sove på magen, eller på høyre side.

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet!

 41. Hva bruker du mest penger på? Det går uten tvil mest penger på mat. Jeg liker å bruke penger på hyggelige opplevelser, koselige jentekvelder med masse snacks, kosekvelder med god mat og drikke osv. Jeg bruker også en god del penger på treningsklær, og sko. Jeg får bare aldri nok.

42. Eier du dyrebare smykker? Ja jeg har to armbånd på høyre håndledd som har en helt enorm stor verdi for meg. Det ene er fra mammaen min, og har en helt spesiell betydning, og det andre er en gave fra kjæresten. Jeg er utorlig glad i begge smykkene, og tar dem aldri av meg.

 43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Jeg ser på mye på serier, at det blir faktisk lite vanlig tvtitting. Jeg synes det er gøy med KUWTK, Skam, Greys Anatomy, Privat Praksis også er God morgen Norge fast hver eneste morgen.

 44. Hva skal du gjøre i helgen? Nå er det jo søndag, og helgen er over. Neste helg har jeg ikke planlagt enda.

45. Kan du stå på slalåm? Nei jeg er en langrennsjente

46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være genuint god, ekte og ærlig. Imøtekommende og positiv.

47. Hva slags ringelyd har du på telefonen? Standard iphone ringetone

48. Fortell 6 ting som leserne dine antagelig ikke vet om deg?

1. Jeg er en tallfreak, og får helt vondt når folk stopper musikklyden på 13, eller 17, kan de ikke vær så snill å bareta den på 15, eller 20?

2. Jeg får ikke sove hvis jeg ikke har et glass vann og håndkrem ved siden av sengen.

3. Jeg er livredd for at noe skal skje med de jeg er glad i, og bekymrer meg alt for mye

4. Jeg drikker energidrikker nesten hver eneste dag ? selv om jeg vet at det ikke er spesielt bra.

5. Jeg matcher treningsklær, og hadde hatt store problemer med å gå med en tights med lilla detaljer sammen med en rød topp, og en tredje farge på skoene. Det går bare ikke i mitt hode. Haha

6. Jeg er ekstremt mørkredd, og kan finne på å ringe inn forsterkninger hvis frykten tar helt over. Det har skjedd mer enn én gang at familien har måtte ut på kjøretur – midt på natta, fordi jeg er overbevist om at det er noen i leiligheten min. Det er det selvfølgelig aldri, og vi finner alltid en naturlig årsak til lydene jeg hørte. Jeg er altså ikke spesielt glad i å sove alene. 

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? En leppepomade som ligger ved siden av meg i sofaen.

50. Er du sosial? Ja det er jeg, men jeg trives bedre med gode venner rundt meg, enn i store folkemengder, og masse nye mennesker.

 

Håper dere synes dette var litt artig. Kanskje noen av dere kjente dere igjen i noen av punktene? 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Godt det ikke bare er meg som er totalt avhengig av å få med meg (eller ha i bakgrunnen) God Morgen Norge hveer morgen jeg har mulighet! Koseligere program tror jeg vi må lete lenge etter! 😀

    2. Ah, hufsa altså… barndommens største mareritt! Var sikker på at hun bodde i et kratt på jordet utenfor huset, og i et falleferdig skur på vei til bestevenninna mi. Kunne absolutt ikke gå forbi disse stedene alene i skumringen/mørket.

    3. Artig med sånn liste da!:) lurer på om du og kjæresten har flyttet sammen? Mvh nysjerrigpetra 😉 😀

    4. Skriver sjeldent på blogger – men må bare si at jeg elsker bloggen din! Så full av gode treningstips, mattips og små hverdagslige, koselige ting å følge med på. Du virker som en helt fantastisk jente, og jeg er så glad for at jeg fant bloggen din. Inspirasjons- og motivasjonsboost til tusen!
      Hilsen treningsglad 24-åring fra Kristiansand

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg