En morsom tvist på frokosten

Var ikke dette en litt morsom tvist på den faste skålen med cottage cheese og yoghurt? Jeg koser meg så med disse rolig morgenene med bachelor og blogging. Det er mye gøyere å spise frokost når jeg har tid til å dandere den litt delikat. I dag hadde jeg klokken på 06, og var på plass på trening klokken 07. Jeg gjennomførte en god kondisjonsøkt på tredemøllen etterfulgt av stretching. Jeg må virkelig bli flinkere på å tøye, det er faktisk skremmende hvor stiv jeg har blitt. 

I dag skal jeg i grunn ikke så mye spennende. Dagene er ganske ensformige for min del nå, og det skjer ikke spesielt mye mer enn å jobbe med oppgaven. 14 dager nå så er bacheloroppgaven i boks, og jeg er ferdig utdannet sykepleier. Hjelpes så skremmende og spennende å tenke på. Sykepleier Maren, endelig!

Jeg får leve litt gjennom dere disse dagene. Så for all del, del mer enn gjerne dine planer for dagen med meg i kommentarfeltet? 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Hei:)
      Lykke til med innspurten av bachelorgraden din. Jeg tok selv en bachelor for 3 år siden, så jeg kjenner til presset du føler nå. Men tenk så deilig det blir når du er ferdig!
      Vi holder på å renovere huset, og venter spent på å se om håndverkerne blir ferdig til konfirmasjonen vi skal holde til helgen. Litt viktig å bli ferdig, siden vi skal huse gjester!
      Du har en nydelig blogg.
      Ha en fin dag.

    2. Å spise frokost, og brød- og knekkebrødmåltid generelt kan fort bli litt kjedelig og smakløst. Men å lage et måltid på denne måten gjør det mer fristende, og ikke minst at det smaker ekstra godt 🙂

    3. kom hjem fra skolebenken i 1530 – tiden, fikk i meg en skyr, banan og nøtter før jeg dro på trening. Hjemme igjen lagde jeg en deilig kyllingsalat med bla mango, pinnekjerner, avokado, fetaost og speltlomper ved siden av. Mmm. Nå skal jeg sette meg ned med et stort fruktfat sammen med et par episoder greys anatomy før jeg tar kvelden;))

    4. Digger bloggen sin, finner den veldig inspirerende! Synes du tar veldig fine bilder. Jeg er i praksis på en omsorgsbolig!

    5. Hei! Jeg lurte på om du kunne laget et innlegg om hvordan du varmer opp før styrkeøktene dine, og hvor lenge du varmer opp?

    6. Hei, jeg lurte bare på om du syntes årene på sykepleien har gått fort ? Jeg tenker samme retning selv og lurte på hvordan studiet er? 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg