Sashimi & chocolate

I går hadde jeg besøk av skjønne Kristina, og vi koste oss med sashimi, sjokolade, pepsi max og frukt. Jeg elsker jentekvelder som dette, hvor man ligger langflat på sofaen, med håret i en tutt på hode, uten sminke og i de mykeste koseklær. Slik lå vi i flere timer, skravla gikk i ett, og skuldrene mine sank lavere og lavere etterhvert som timene gikk. En herlig avslappende og koselig start på uken. 

I dag skal jeg jobbe litt fra morgenen av før jeg skal avgårde å treffe en venninne. Jeg satser på å få inn en styrkeøkt i løpet av ettermiddagen også. Jeg skrev ned en litt gøy økt i går som jeg har lyst å teste, og selvfølgelig dele med dere. Jeg håper dere har en fin start på tirsdagen!

 

Smiiiiil Maren 

 

15 kommentarer
    1. Maten din ser alltid så innbydende og lekker ut 😀 Må alltid sjekke bloggen din når jeg ikke vet hva jeg skal spise eller trenger inspirasjon! De sjokoladenebarene du kutter opp slik, hvilken er det? Ha en fin dag 🙂

    2. Nam nam! Så koselig da! Jeg la virkelig merke til brunfargen din på bildene, misunner den. Du ser så sunn og sommerlig ut 😀

    3. Wow! Du er helt nydelig, også uten sminke i tillegg! Nydelig brunfarge har du også, hvordan har du greid å holde på den?

    4. Line: Tror nok dessverre bildet lyver litt, for er virkelig ikke så brun. Ble helt utrolig mørk brun i Thailand i mars, men det har sluppet masse og det er ikke så mye igjen av den fargen nå. Har lyst å ta litt sol for å holde litt på fargen, men samtidig litt redd for å ta for mye sol også. Blitt “skadet” etter sykepleiestudiet og alt for mye informasjon om hudkreft. :/

    5. Må bare si; utrolig inspirerende blogg! fast leser:) den rosa kosebuksa var såå fin- hvor er den kjøpt?

    6. Hei kjære Maren 😀 jeg vet at dette er et innlegg du la ut for litt siden men håper du svarer fordet 🙂 Jeg lurer på de firkantede telysholderene du har på bordet. Hvilket merke er de og hvilke str er det på de?? Jeg har lett og lett etter de skjønner du. De er så sinnsykt fine 🙂 Lyser så fint opp 🙂 Klem Maria

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg