Vi vet å kose oss

Jeg må bare dele litt av gårsdagens godsaker med dere. Jeg hadde besøk av to skjønne venninner, og vi disket opp med så mye godt. Jeg får helt vann i munnen av disse bildene. Her er nemlig flere av de aller aller beste tingene jeg vet samlet på et bord. Sushi, nøtter, pepsi max, candy king smågodt, questbarer og druer. Mmmm. 

Eneste jeg gjerne skulle hatt var litt flere yoghurtnøtter, men når butikken er utsolgt var det lite å gjøre med det. I tillegg hadde jentene med seg dream is med coockie dough. Det kan i grunn ikke bli mer optimalt på en jentekveld spør du meg. Nå har jeg kost meg hele helgen, og kjenner at det nesten skal bli litt godt med ny uke, og vante rutiner. Det er fort gjort at det sklir litt ut når man, i tilegg til at det er helg, sitter å skriver og jobber, synes litt synd på seg selv og kjeder seg litt samtidig. Hehe. Livsfarlig kombinasjon det der. Så de siste dagene har vært litt utenom mine vante matvaner, men fra og med i morgen er jeg back on track. 

Hva er det aller beste du vet på slike kosekvelder? Hva hadde stått på ditt bord? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Heisan Maren :=) Jeg har spurt deg en gang før i kommentarfeltet, men ikke sikkert du leste den 🙂 Jeg skal til Kristiansand neste uke, og lurte på om du har tips til noen cafeer/restauranter der man kan kjøpe sunn mat ? 🙂
      Hilsen Veslemøy. Kjempe fin blogg du har! 🙂

    2. ÅHH, der var det mye godt! Er sushi veldig usunt pga risen? Er det noen form for sushi som er bedre enn andre? Skjønner selvfølgelig at man bør holde seg unna fritert scampi og de med chillimajones da, hehe

    3. Veslemøy: Hmm, da ville jeg dratt innom Will I juice for juice og smoothie, kjøkkenskapet for salat, og sushi på Food asylium. Er det take away ville jeg kjøpt på HT Sushi. Eller er Tilstede mat og mer økologisk og super sunt. Jeg liker godt Bønder i byen også.

    4. Nam!! Ikke har dårlig samvittighet! Du trener og er så aktiv at å kose seg av og til er bare bra 🙂 Det fortjener du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg