Salg på Reebok favoritt

I samarbeid med 3tshop

I dag har jeg noe super gøy å fortelle dere. Jeg viste dere en super fresh blå tights fra Reebok for en stund tilbake, og flere av dere likte den veldig godt. Nå er det slik at den kommer i en gråfarge også, i samme fantastiske passform og stoff. Den gode nyheten er at 3t-shop nå gir dere hele 40% på camo tightsene fra Reebok. Både i blå og i grå. 

Jeg har brukt min blå masse, og får kommentarer på hvilket merke den er, og hvor den er fra nesten hver gang jeg bruker den. Nå har jeg altså sikret meg grå også, og gleder meg til å bruke den på tur i dag. Tightsen er litt stor på størrelsen. Jeg bruker vanligvis S i tights, men har denne i XS. 

For å få rabatten bruker du rabattkoden: Maren , og vips forsvinner hele 40% av prisen. 

Dette var litt gøy for meg å kunne dele med dere en søndagsmorgen. Nå skal jeg komme eg ut på en liten rusletur i ny tights, før bachelorjobbing venter. Ha en deilig søndag dere, titt gjerne innom igjen her senere – i dag har jeg mer å dele med dere utover dagen. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg