Ikke helt som planlagt

God morgen. Er det en god morgen? Jeg våknet opp med litt stive ben etter en herlig, men bratt ettermiddagstur i går. Det er så herlig med lysere tider, og varmere vær. Det gir mulighet for nydelige turer selv etter arbeidstid.

I går gikk turen vår til Jegersberg, omvendte båt , oddersjaa og videre opp mot skråstadvarden. En nydelig tur, med spektakulær utsikt. Jeg lot kamera ligge hjemme, men snapchat (marenerdvik) var med og der fikk jeg vist både strålende sol, fantastisk utsikt, drikkepause med vann fra sildrende bekker og turglede på høyt nivå. 

Planen i går var egentlig en styrkeøkt på ben, men når solen strålende og været var så nydelig fristet det minimalt å lukke seg inne på et treningssenter. Vi valgte derfor å dra ut i stede. Alt blir ikke alltid slik man planlegger – noen ganger blir det faktisk mye bedre. 

Har dere noen artige planer for denne onsdagen ? 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Denne uka har jeg fri fra skolen så da unner jeg meg å sove litt lengre:) idag skinner solen så først blir det en times styrkeøkt på mage og armer (favoritt økten) , deretter blir det tur inn til sentrum og kanskje en tur ut I naturen på ettermiddagen 😀 ha en kjempefin Onsdag videre!

    2. Hei, leser bloggen din fast til vanlig ! De gangene du ikke har med kamera så kan du jo lagre snapshottene dine og samle de senere i et innlegg, feks seinere i måneden? 🙂 også lurte jeg på en ting ang. marbella campen i juli. vurderer å reise alene siden ingen har mulighet til å dra sammen med meg. får jeg en leilighet helt alene da eller bor jeg sammen med andre.. har i tillegg en veldig lang reise fra tromsø til oslo for så marbella.. møtes man en gjeng på gardemoen og reiser sammen da?

    3. Hei!
      Først må ejg si at jeg liker bloggen din virkelig godt 🙂 Du er så positiv, og man blir jo bare i godt humør av å lese innleggene dine. Jeg lurer på om du kanskje har lyst til å skrive et innlegg om fremgang og motivasjon? Hvordan måler du fremgangen i treningen din/hvilke mål har du osv? Jeg har trent i 8 år, det har stort sett gått i løping og styrke, men nå begynner jeg å bli lei, det føles som en evig sirkel hvor jeg ikke kommer noen vei. Jeg tenker at et sted er det jo stopp for hvor mange kilo man kan ta i markløft osv?

    4. Hei 🙂 Liker bloggen din veldig godt og kjenner jeg blir motivert av å trene når jeg leser innleggene dine 🙂 Lurer på hvilken tights du har på bildet? Så veldig god ut 🙂

    5. Det går så fint , var bare Ang. Marbella campen , har så lyst å dra !
      Reposter bare kommentaren 🙂
      Hei, leser bloggen din fast til vanlig ! De gangene du ikke har med kamera så kan du jo lagre snapshottene dine og samle de senere i et innlegg, feks seinere i måneden? 🙂 også lurte jeg på en ting ang. marbella campen i juli. vurderer å reise alene siden ingen har mulighet til å dra sammen med meg. får jeg en leilighet helt alene da eller bor jeg sammen med andre.. har i tillegg en veldig lang reise fra tromsø til oslo for så marbella.. møtes man en gjeng på gardemoen og reiser sammen da?

    6. Anonym: Det var et godt tips – takk :):) Ja du møter alle på Gardermoen også reiser vi sammen. Du bor sammen med noen, eller du kan bo alene hvis du vil. Skriv en Mail til nordic med alle slike praktiske spørsmål, da de har mer kontroll på det enn meg. Mailen står på nordic fitcamp sine hjemmesider :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg