Smooth it up

I dag våknet jeg opp med et litt tungt hode, og trøtt kropp, Da er det bare en ting å gjøre – mikse sammen masse godsaker og lage en super-smoothie. På dager hvor jeg trenger litt ekstra energi er dette helt supert. 

Oppskriftene er jo en historie for seg selv. Det er nemlig slik at jeg sjeldent planlegger slike prosjekter. Jeg bare setter i gang, slumper litt her og der, ser hva som finne si kjøleskap og frys og plutselig blir resultatet bra også irriterer jeg meg over at jeg ikke målte eller skrev ned hva jeg brukte. Jeg synes ofte det blir best når man bare slumper litt og prøver seg frem.

Ingrediensene til den gule smoothien: 

  • Frossen banan 
  • Frossen ananas & mango
  • Appelsinjuice 

Ingredienser til lilla smoothie: 

  • Frosne blåbær & bringebær 
  • Jordbær
  • Frossen banan
  • Eplejuice

I dag har vi veiledning på vår bacheloroppgave, så mesteparten av dagen går med til å jobbe med den. Jeg prioriterer også å få inn en treningsøkt. Jeg har to-tre økter jeg har lyst å dele med dere nå, men jeg synes det er fint å ha bilder til øvelsene som å bedre kunne demonstrere hva jeg faktisk gjør. Nå er det avtalt litt bildetakning til helgen, så da skal jeg få ut litt ny treningsinspirajson til dere. 

 

Smiiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Jeg elsker smoothie! Starter hver eneste dag med en stor smoothie! Får jeg ikke morgensmoothien min blir jeg direkte gretten, hehe 😉
      Håper du får en herlig dag med bachelorjobbing og trening! 🙂

    2. Digg å starte dagen med smoothie! Men eg har et spørsmål, har lest i magasiner og på ulike blogger at frukt og juice er noe man burde holde seg unna hvis man vil ned i vekt da det inneholder mye sukker. Er du enig i dette? Elsker smoothie selv men har alltid dårlig samvittighet når jeg drikker det.

    3. åååh jeg har skikkelig smoothiedilla for tiden!!! Favorittene akkurat nå må være blåbær og banan og avoshaken fra joe n the juice med avokado, banan og vaniljemelk mmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg