Min type påskefrokost

God morgen. Det var litt kjedelig å våkne opp til bar asfalt og gråvær, i kontrast til snø og sol på fjellet i går. Den følelsen gikk raskt over, da jeg kom på at det var påskeaften, og den perfekte annledning til å stelle i stand en ekstra god påskefrokost – i kjent Maren stil. Jeg elsker proteinrike meieriprodukter, friske bær, frukt og nøtter. Egg hører også med i påsken, og ingenting er så friskt og godt som ferskpresset appensinjuice. Så dette ble ingrediensene til min påskefrokost. 

I dag er jeg altså tilbake i byen, og skal bruke dagen til å gjøre hyggelige ting i Kristiansand. Planen er en treningsøktpå Solsiden, titte litt rundt i butikker i sentrum, lunsj på en cafe og kino i kveld. En fin ferie-i-egen-by dag. 

Hva er deres planer for påskeaften? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei, dette så veldig fristende ut 🙂 Håper du har hatt en fin påske til nå Maren, og at den blir bra videre <3 I dag har jeg hatt en fullkroppsøkt på treningssenteret, så var det en deilig biffmiddag etterpå 🙂
      Jeg lurer på noe. Jeg skal Kristiansand en helg om ikke så lenge, og jeg lurer på om det er noe treningssenter der som tilbyr gratis prøvedag, slik at jeg får trent en gang når jeg er der?
      Veslemøy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg