Kvalitetstid i vårsola

Jeg lovet å dele lørdagens turbilder med dere, og her kommer de. Våren har virkelig kommet til Kristiansand, og disse bildene av en båthavn som bader i sol og blomstene som har tittet frem gir virkelig en følelse av vår. Jeg var på tur med begge foreldrene mine, en tidlig lørdag morgen, og jeg kan faktisk ikke tenke meg noe koseligere. Jeg elsker at mine foreldre har vært så aktive under hele min oppvekst og implementert en så stor turglede hos meg. De har skapt så mange gode turminner for meg, og jeg elsker at vi fremdeles går turer og koser oss sammen utendørs. Kvalitetstid på høyt nivå. 

Det er så nydelig ute nå, og jeg håper så inderlig at disse bildene kan gi litt turmotivasjon til mine lesere. Jeg synes det er litt trist at mange ikke vet hva de går glipp av, og denne årstiden er virkelig synd å ikke få med seg fremspringet av. Våren er helt magisk, og det må bare oppleves. Det gjør ingenting om turen er kort eller lang, det viktigste er bare å komme seg ut, bruke kroppen og nye frisk luft. Nå var dette en solskinnsdag, men tur er deilig i regnvær også. Kle godt på deg og ikke la været være en begrensing. I morgen står ny tur på planen, men da tror jeg det må bli et annet sted en Odderøya – selv om det uten tvil er mitt favoritt sted i Kristiansand. 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Det så helt nydelig ut!!!
      Mine foreldre tok meg med på tur nesten hver eneste helg når jeg var liten,men jeg hatet det. Nå derimot er det noe av det beste jeg vet! Skikkelig terapi å gå en tur i fine omgivelser,og jeg er så heldig å ha en fin tur-rute på vei til jobb som tar en halvtimes tid. Det er jeg såå glad for! Ingenting er som å lufte hodet før og etter en lang dag inne på kjøpesenter 🙂

    2. Du er virkelig en inspirasjon! 🙂
      Jeg har lyst til å komme igang med løping, men lurer på hvordan jeg kan kle meg best mulig. At det ikke blir for varmt og ikke for kaldt. Har du tips? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg