Helgefrokost

God lørdagsmorgen. Jeg har akkurat våknet og sitter i sofakroken med en stor kopp kaffe og lurer på hva for noe godt jeg skal lage meg til frokost. Helgefrokoster er det beste jeg vet, og jeg liker å legge litt ekstra innsats  i å gjøre dem gode. Fredagsfrokosten var herligheten dere ser på bildene i dette innlegget. Jeg kan dessverre ikke skryte på meg at de er selvlaget, men at det var gode – det kan jeg garantere. 

Var ikke disse glassene fine? Jeg kjøpte dem i går, og er helt forelsket i dem. Det beste er at de er ordentlig tunge og super gode å drikke av. Jeg synes de ble ekstra lekre med fargerik smoothie i. 

I dag er det enda en dag med strålende sol på sørlandet. Hva skjer med vårværet? Jeg blir helt lykkelig av dette. Jeg skulle så gjerne bare pakket sekken, og dratt ut på tur i skogen hele dagen. Dessverre så er det litt andre, og mindre spennende ting som må gjøres i dag. Etter frokost er det frem med mac, artikler og bøker. Bacheloroppgaven står i fokus, og det er førsteprioritet i dag. 

Lørdag er min favoritt dag, og jeg håper derfor at hvis jeg jobber effektivt på morgenen nå så blir det tid til både cafekos, en treningsøkt og litt sosialt senere. Jeg trente en god benøkt i går, og tenker en lett styrke økt på overkroppen i dag. 

Hva er deres planer for lørdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

5 kommentarer
    1. Nydelige glass! Fredrik Bagger, er det ikke? 🙂
      Planen her er å fotografere bryllupskaken jeg bakte i går, og så dra med samboeren ut på tur, med kamera på slep 😉 Var så heldig å få Olympus pen til jul, og nå er det på høy tid at jeg får testet det skikkelig og lært meg mer om iso, lukketid osv. Auto er fy-fy 😂
      Ønsker deg en nydelig dag, jeg er ganske sikker på at du får til både cafekos og trening 🙂
      Stor klem fra Tønsberg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg