Thailand next

Da var vi på plass på flyplassen i Kristiansand, og klar for første etappe mot Thailand. Nå skal vi først kristiansand – Oslo, så Oslo til Doha, og der tilbringer vi natten på flyplassen, før vi flyr videre til Phuket. Jeg har fyllt baggen med blader, bøker og bachelorpensum, macen er full av serier, og mobilen full av musikk. Ellers har jeg  med meg masse mat ( must i tilefelle flymaten er kjip ) og selvfølgelig et solid lager med questbarer. Jeg flyr sammen med min skjønne venninne og fotograf Victoria Nevland, og sammen skal vi klare denne lange reisen. Litt små pjusk i formen begge to med sår hals, men det hjelper alltid å være to. I Oslo venter resten av gjengen på oss, og vi flyr videre sammen alle sammen. 

Det blir nok litt stille her, frem til jeg er på nett igjen. Forhåpentligvis er det i Doha, men worst case så blir det ingen blogg update før jeg er på plass i Thailand. Følg gjerne med på snap, det er ofte enklere å få ut noe der. (marenerdvik) 

Håper dere har en deilig fredag, og nyter starten på helgen! Jeg gleder meg til å oppdatere med masse spenstig treningsinspirasjon fra varmen i uken som kommer. 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Har fulgt med på bloggen din en god stund.. Du er så herlig og sprudlende! 🙂 Thailand er helt fantastisk!! MÅ tilbake 🙂 Ha en herlig tur! 🙂

    2. Anonym: Det skal jeg skjerpe meg på! Er ikke så lett her fra Thailand , men vet jeg generelt kan bli bedre. Takk for tilbakemelding 🙂 Er det noe spesielt du har lurt på og ikke fått svar på? M 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg