Inspirational breakfast

Jeg elsker kontrastene i disse bildene, og jeg elsker boken som ligger under frokostskålen min. Denne boken er en gave fra min skjønne mamma, og den ligger alltid fremme i leiligheten. Bøker som interør synes jeg er så lekkert, og har flere av disse store fine bøkene på min ønskeliste. Jeg har så lyst å bli bedre på foto selv, og leker meg ofte med nye vinkler, lys og settinger. Min svakeste side er nok det tekniske, og egentlig er jo det en positiv ting – for det kan gjøres noe med. Jeg driver å sjekker ut ulike fotokurs, og har funnet flere jeg ønsker å delta på.

Jeg får aldri nok inspirasjon, og derfor har jeg lyst å spørre dere om noe i dag. Er det noen av dere som vet om en dyktig fotograf som legger ut mye på nett? Eller kanskje en fotoblogg dere vil anbefale? Det trenger sånn sett ikke være en ren fotoblogg heller, det kan være en blogg som skiller seg ut på grunn av bildene. Legg mer en gjerne igjen en kommentar med tips og anbefalinger. Jeg hadde blitt så glad!

I dag er det mandag, ukestart og avreiseuke. Alt på en gang. Jeg er faktisk litt nervøs for denne turen her jeg. Jeg har aldri vært i Thailand før, og jeg er så spent på hva som venter meg. I dag skal jeg sikre meg de siste tingene jeg trenger før jeg reiser, og takket være dere og alle tipsene dere la igjen på Thailandinnlegget så føler jeg at jeg ha relativt god kontroll. Ellers blir dagen som en typisk hverdag for meg, med Bachelorskriving, diverse jobb med bloggen, og trening. 

Hva er deres planer denne mandagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Vi har en kjempeflink, lokal fotograf ved navn Kari-Anne Toth! Hun tar superfine bilder, så sjekk ut fotografkariannetoth.no/blogg for å se hennes nyeste bilder 🙂

    2. Hei Maren!
      Vil tipse om melissafindley og tuulavintage på intagram; de har utrolig flotte og meningsfulle bilder! Kos deg masse i Thailand, og masse god bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg