Etterlengtet påfyll

Sponsede produkter

Jeg ler og ler her jeg sitter, for når den tiende kommentaren om mangel på questbarer tikket inn så følte jeg det var på tide å oppdatere dere litt på proteinbarer, og proteiner generelt. Jeg spiser akkurat like mye barer som før, men har bare roet ned spammingen et par hakk. Jeg kjøper barene oftest selv, og bruker en solid sum på questbarer pr måned. En helt tullete avhengighet, men men – vi har alle våre ting! 

Nå har jeg endelig fått bestilt meg litt påfyll av barer fra min sponsor Proteinfabrikken, og disse har jeg da ikke betalt for selv. Det enigheter siden sist jeg la inn en bestilling der, så nå var det tomt for både proteinpulver, pre-workout og barer. Her er det tre solide godsaker, la oss ta dem for oss en etter en. Først og fremst Questbarene, som egentlig ikke trenger noe nærmere introduksjon. Baren over alle barer i mine øyne, og uten tvil noe av det beste jeg vet. Jeg liker de aller fleste, men min topp fire er: 

  1. Cookies & cream
  2. White chocolate raspberry
  3. Chocolate chip cookie dough 
  4. Double chocolate chunk

Pre-workout har jeg benyttet meg av gjennom så og si hele høsten, og vinteren. Om sommeren føles det ikke nødvendig, men nå i denne delen av året så er det en god hjelper for min del. Ja det er kanskje mest placebo, og det sitter helt sikkert bare i hodet, men det funker hvertfall for meg. Denne herligheten fra Nutramino smaker syrlig eple, og er utrolig frisk og god, uten å være for søt. 

Proteinpulveret har jeg snakket om flere ganger tidligere. Vaniljen er nydelig på smak, og perfekt som shake, i havregryn eller i bakst. Et proteinpulver med bra næringsinnhold og god smak. Når vi snakker om smak, så er det helt naturlig å gå over på proteinpulver nr to, for her har dere virkelig en smaksopplevelse uten sidestykke. Stracciatella er i en egen liga når det kommer til smak, og jeg føler jeg spiser godteri når jeg bruker dette pulveret. Jeg måtte bestille den største bøtta Proteinfabrikken hadde av denne, og kjenner jeg meg selv rett er den tom på null komma niks.

Har dere smakt noen av disse? Hva synes dere? 

 

Smiiiil Maren

 

17 kommentarer
    1. Hva bruker du proteinpulveret til egentlig, annet enn i havregrøt? Lager du noen gang kaker/muffins/kjeks eller kanskje noe helt annet med det? Hadde vært artig å høre hvordan du bruker det!

    2. Jeg eelsker også questbars, og mine favoritter er raspberry white chocolate, double chocolate chunk, chocolate chip cookie dough og s´mores. Andre barer jeg DIGGER er nutramino sine, men næringsinnholdet er jo bedre på questbarene. Nutramino sitt proteinpulver er råågodt, spesielt vaniljen. Straciatella likte jeg faktisk ikke. Men smaken er som baken 😉 Veldig lenge siden jeg har bestilt noen barer nå, ender opp med å kjøpe på helsekosten og det er såå dyrt. Absolutt på tide! Er jo en lifesaver å ha en bar el to i veska/gym bagen:-P

    3. Nutramino sin Pre-Workout er veldig bra! Liker best raspberry lemonade smaken selv, men det har jo uansett ikke noe å si for effekten. Jeg liker den godt fordi det er en av få PWO’er som ikke inneholder kreatin, noe som gjør at kroppen tåler at den brukes over en lengre periode 🙂 Jeg anbefaler deg også å prøve Optimum Nutrition sin “PRE”. Den smaker supert og fungerer også veldig bra!
      Utrolig at ikke S’mores questbaren er på din topp 4 liste. Den er jo bare helt fantastisk, hehe 😀

    4. Questbarene er nydelige, men liker verken sjokolade eller stratiatella til nutramino. Det havner på bunn av de proteinpulverene jeg har testet, dessverre.

    5. Hei!
      Lurte veldig på noe om utdannelsen din. Sliter selv med å velge, men tenker veldig på sykepleier og evt. vidre med intensivsykepleier etter en stund. Men blir stadig minnet på av alle rundt meg at det er mye “gørr og piss” i arbeidet. Selv syns jeg det virker som det er mange positive sider og, men etter å ha hørt flere rundt meg som angrer på valget, blir jeg litt stresset :O
      Hva syns du om det, angrer du til tider og er det mere ekkelt enn spennende?E
      Ha en strålende dag, fineste deg <3
      -Maia

    6. Anonym: Det er så mange som spør og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive smaken. Den er helt unik!! På en måte litt karamell / vanilje ish 🙂

    7. Hei. Du skrevet innlegg for en liten stund siden om ulike spisesteder du likte i byer i Norge. Jeg har prøvd å finne det igjen men ikke så lett. Kunne du lagt ut linken?
      Hadde vært supert. Ha en strålende dag 🙂

    8. Hei 🙂 Hvordan vil du si at dette proteinpulveret er, sammenlignet med Quest sitt proteinpulver? Hvem har best næringsinnhold, og hvem smaker best?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg