Bedre sent enn aldri

Hvor ble denne fredagen av? Jeg hadde så god tid på morgenen, og koste meg med havregrynsfrokost, god morgen Norge og den nyeste utgaven av ShapeUp. Det var en ekstremt fengende utgave, med utrolig mye spennende innhold. Tiden løp nemlig i fra meg, og jeg kom nesten for sent til en avtale jeg hadde i sentrum. Etter det gikk dagen slag i slag med hyggelig lunsj, litt pensumlesing, styrketrening og et par telefonmøter. Vips var hele dagen gått, og jeg hadde jo ikke fått oppdatert dere. Jeg liker best å oppdatere bloggen tidlig på morgenen,og gjerne for gang nr to på ettermiddag / kveld. I dag ble det altså sånn, bedre sent enn aldri sant?

Jeg er så heldig at jeg har fått lov å bidra i denne månedens utgave av ShapeUp også. Jeg er så takknemlig for muligheten til å få lov å skrive i det jeg anser som Norges desidert beste trenings-magasin. I denne utgaven har jeg delt et treningsprogram hvor du kun trenger en strikk som utstyr. Jeg trener mye med strikk selv, og synes det er et fantastisk redskap. Det er supert å bruke hjemme, på treningsenteret, utendørs, på et hotellrom, på hytta eller generelt på reise. Jeg har delt mine 6 favoritt øvelser med strikk, og jeg håper dere har lyst å teste dem. 

Jeg skal trekke frem et par av øvelsene og dele dem på bloggen med grundig gjennomgang av teknikk og gjennomføring. Jeg satser på å få det ut i løpet av helgen. Klarer du ikke vente, så er det bare å løpe til butikken å finne ShapeUp. Der får du hele programmet servert, med bilder, teknikkforklaring, hva du må passe på, hvilke muskler som trenes, antall repetisjoner og sett. Alt du trenger å vite for en super treningsøkt! 

Nå er fredagskvelden straks her, og jeg skal gjøre det jeg alltid gjør på fredager. Lage en deilig middag, og kose meg med gullrekka, i godt selskap. Den fredagskvelden altså, den er helt hellig for min del. Lave skuldre, og sofakos står som regel alltid på planen på fredager. Det er liksom noe med det å senke skuldrene etter en lang uke, og ønske helgen velkommen. 

Hva er deres helgeplaner ? 

 

Smiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Skal kose meg med både nyeste ShapeUp og Det Nye i helga, og lade opp batteriene til kommende praksisuke! Har vært så uheldig å bli smittet med influensa, men krysser fingrene for at jeg bare har fått en lett variant og er frisk igjen på mandag.
      Det var mye spennende lesestoff og kjekke øvelser i denne ShapeUp-utgaven også – fin og enkel forklaring av strikkøvelsene, men bare et pluss at du poster en gjennomgang her også 🙂 God helg!

    2. Åh, min plan for helgen er hvertfall å kjøpe inn shapeup!! 😀 Har fått øynene opp for strikk, det er jo genialt. Men trenger å lære meg flere øvelser med det 🙂 Midt i blinken, jo!

    3. Så deilig den skåla ser ut. Jeg skal også nyte sofa og gullrekka – og i morgen er det trening og Shape up skal kjøpes – god helg 🙂

    4. Hei. Hva er det som gjør shape up best? i forhold til f.eks Kamilles treningsblad? Bortsett fra at du skriver i shape up da, det er jo et soleklart pluss 😀

    5. anonym: Kamille er super bra det også synes jeg :):) jeg liker bare så godt hvordan layouten er på Shapeup, variasjonen i sakene, testene av mat / produkter , gode aktuelle artikler, fokus på ting jeg selv engasjerer meg i, godt språk , levende gode bilder og ja hele bladet bare engasjerer som helt vilt 🙂 blir både motivert og inspirert av bladet!

    6. takk for svar! Jeg sliter nemlig med å velge mellom de to, og hadde egentlig håpt at du hadde sagt noe om aldersgrupper eller noe som ville gjort valget enklere 😉 Det føles litt i overkant å kjøpe å kjøpe to…

    7. Så fine bilder og sikkert gøy å se en selv på trykk i et magasin 😀
      I helgen prøver jeg å slappe av mest mulig. I dag var vi på trening faktisk også skal vi svømme i morgen tidlig.
      Fortsatt god helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg