Middagstips: Kyllingsalat

Det har virkelig tatt meg selv i nakken i det siste, og lager nå ordentlig middag til meg selv hver eneste dag. Det er fort gjort hvis man skal spise alene at man velger en kjapp løsning med knekkebrød, meieriprodukter eller grovbrød. Det er ikke middag!! Nå har jeg virkelig gått inn for å lage ordentlig mat hver dag, og fisk minimum to ganger pr uke. I dag koste jeg meg med denne retten, og jeg kaller det middag, selv om det ble inntatt rundt lunsjtider. Dette er en super middag for én.


Kyllingsalat er enkelt og godt, tar kort tid å lage og smaker godt. Jeg er helt avhengig av at kyllingen er riktig krydret for at en slik salat skal bli god. Jeg bruker et  tika masala krydder som virkelig setter en spesiell god touch på retten. Ellers tar jeg det jeg har av grønnsaker. I dag ble det salat, tomat, avokado, agurk og salatmiks. Jeg toppet med en lett dressing, og hadde 3-4 speltlomper til. Jeg fyller lompene med kyllingsalat, og topper med litt ekstra dressing. Mmmm

Nå må jeg legge bort macen, og komme meg i dusjen. I kveld skal jeg på kino å se The Reverent. Jeg har hørt så mye bra om den filmen, og gleder meg så. Har noen av dere sett den? 

 

Smiiiil Maren 

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg har ikke sett The Reverent enda, men du må kose deg masse på kino… jeg ble ordentlig sulten nå som jeg så denne salaten.. tror jeg må gå på kjøkkenet og lage en lett (liten) utgave av den til kvelds!

    2. Elin: Fra Iheb, walden farms i ulike smaker. bestiller dem i små pakker man kan ha med seg på farten. Utrolig greit! skal lage et innlegg på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg