Be unstoppable

Annonse

Jeg elsker å trene, det er ingen hemmelighet. Alle mine venner vet det, familien min vet det og dere lesere vet det. Aktivitet gir meg glede, energi, og styrke til å være meg selv – fullt og helt. Jeg tar opp dette temaet fordi jeg vet at mange jenter kjenner seg igjen, og jeg kan selv kjenne at når en viss uke melder sin ankomst så får jeg mest lyst å krype under dyna, med stor pose smågodt.


Men hvorfor gjør vi det? Fordi vi føler oss reduserte, det gjør vondt og vi føler oss ikke bra. Vel det burde vi, vi burde føle oss helt fantastiske, og ikke la oss stoppe av noe så naturlig, og kvinnelig. Det handler bare om å vite at du er trygg, noe du er med nye og forbedrede Libresse Triple Protection. Du kan dra på trening, du kan ta deg en løpetur, du kan gjøre akkurat det du vil. Ikke la det stoppe deg! 

Jeg drar på trening og føler meg 100% trygg, jeg løper, hopper, løfter vekter og står både på to og en arm. Fordi jeg kan! 


Nye Libresse Triple Protection er ny og forbedret for å gi oss jenter ultimat komfort, og trygghet til å være 100% oss selv – i alle situasjoner. Sidebarrierene er forsterket, det absorberer bedre og bindet er forsterket bak for optimal lekkasjebesyttelse. Libresse forstår jenter og deres behov, og jobber hele tiden for å utvikle nye produkter som møter dagens aktive kvinners behov.  

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Jeg er glad for at trening og aktivitet er det som gjør den uka helt grei å leve med! Det er ikke nødvendigvis da jeg setter nye rekorder, men gjett om humøret holder seg på topp!

    2. Lene: Ja sant. Jeg har det på samme måten, det hjelper veldig å trene, men for min del frister det minimalt!!!! Jeg sliter med veldig sterke smerter dag 1 og 2, og da må jeg virkelig jobbe hardt med meg selv for å gjennomføre – men jeg vet jo at bevegelse faktisk hjelper 🙂

    3. Har alltid så sterke smerter at da lar jeg meg faktisk stoppe, og varmer meg heller opp en varmeflaske og legger på magen:) presterer så dårlig uansett den uka at jeg blir bare i dårligere humør..tror det kalles dårlig taper:p

    4. Syntes det er dritkult at du tar opp dette temaet 🙂 Usikkerhet og plager rundt den uka i måneden er jo noe de fleste jenter sliter med og kanskje syntes er litt flaut å snakke om. Noe det absolutt ikke bør være da mensen er noe av det mest naturlige i verden. Jeg må innrømme at jeg ikke alltid har følt meg helt komfortabel med å trene disse dagene, men jeg lar det ikke stoppe meg…med unntak av et par ganger hvor smertene har vært så intense at jeg ikke har klart å stå oppreist. da har jeg vært tvunget til å ta det helt med ro. Heldigvis skjer det sjeldent. 🙂

    5. Det er faktisk lov å ta det med ro den uka man har mensen. Det har med hormoner og gjøre. Man er ikke på topp den uka, så hvorfor presse seg på trening? Alt etter behov og lyst. kommer vel an på person til person 😄😃 usnsett ikke ha dårlig samvittighet om man ikke trener. Dårlig samvittighet = stress.
      Tren etter den kapasitetet kroppen gir uttrykk for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg