Slik spiser jeg sunt på farten

Jeg har fått masse meldinger fra dere om hvordan jeg klarer å spise sunt når jeg er så mye på farten, og det skal jeg fortelle dere. Det handler rett og slett kun om planlegging, og jeg er virkelig ikke den flinkeste på det – men jeg prøver å bli bedre. I dag var jeg flink, jeg stod opp tidlig og laget i stand to gode matpakker. Jeg visste jeg skulle være på farten hele dagen, med flere forelesninger etterfulgt av jobbing med eksamensgruppen. 

Jeg lagde klart to bokser, en med omelett og en med kyllingsalat. Jeg tok med meg en pakke lomper, slik at jeg kunne legge omeletten inni en lefse, og lage kyllingwraps av salaten. Jeg hadde også med meg et eple, en flaske med fun-light, og en energidrikk. Så enkel, godt, og ikke minst smart. Da slipper jeg å bli fristet av usunne, raske alternativer i kantinen, og i tillegg sparer jeg penger. 

Hva synes du om disse matpakkene, kunne dette vært din matpakke på jobb eller skole? 

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Det så veldig godt ut, takk for tips og ideer 😀 Håper du har en flott kveld! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    2. Digger deg! Du gir masse inspirasjon til å være fornøyd med livet sitt, uten at man skal være nødt til å gjøre annet enn å sette pris på de små tingene 🙂

    3. Så genialt 🙂 Kunne helt klart vært min matpakke!! Jeg må nok bli flinkere til å ha med matpakke. Denne så helt supergod ut 🙂

    4. Jeg elsker å ha med matpakke pp jobb, sparer både tid og penger. Favoritten er pastasalat med hjemmelaget brokkolipesto. Har du oppskriften på kyllingsalat? Og ja, kunne lett hatt det der på min matpakke! God fredag. Hilsen Anja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg