Perfekt studiesnacks

I dag har vi hatt kollokviegruppe hjemme hos meg, og jeg elsker en hver anledning til å stelle i stand litt snacks. I dag ble det en fin miks av sunt og litt mindre sunt. Jeg hadde usaltede nøtter, chilli nøtter, safari kjeks, minigulrøtter, og tomater. Saft, pepsi max og kaffe stod også på menyen. Det er ikke så mye som skal til for å løfte studiemotivasjonen litt. 


Nå er det aller siste innspurt, på siste halvdel, av aller siste studieår, så er vi jammen meg ferdig utdannede sykepleiere. Nå skal vi skrive og fremføre en gruppeoppgave, etterfulgt av en skriftlig hjemmeeksamen som går over 3 dager. Jeg har havnet på en veldig fin gruppe, og tror dette skal gå fint. Etter dette er det kun bacheloren som står mellom meg, og tittelen ferdigutdannet Sykepleier. Fy søren så fort disse tre årene har gått, nå er det bare på bøye nakken, jobbe på og fullføre med stil.

I kveld har jeg kost meg på trening med mamma. Dere som følger meg på snap har sett hvor flink hun er for tiden. Hun jobber på, og selv om vi ikke trener de samme øvelsene, så er vi der sammen, motiverer hverandre, jeg sjekker litt teknikk underveis og vi sender hverandre positive smil og tilbakemeldinger. For meg er hun den perfekte treningspartner. Jeg koser meg så på trening om dagen, det er rett og slett skikkelig gøy igjen. Jeg har alltid vært utrolig glad i å trene, men det går jo alltids litt opp og ned med motivasjonen. Nå er motivasjonen virkelig på topp, og det er så deilig. 

Er det flere som har trent i dag? Hva stod på din treningsplan denne onsdagen? 

 

Smiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Oi! har det gått hele 3 år siden du begynte på sykepleierstudiet?! Wow, tiden går fort! Husker godt at du begynte 🙂 Tusen takk for at vi har fått følge deg igjennom oppturer og nedturer, innen studiene dine og ellers i livet – setter veldig pris på all inspirasjon og lærdom jeg får fra deg. 🙂
      Studiesnacksen så ut som en perfekt kombinasjon! …og nå fikkjeg utrooooolig lyst på safarikjeks! Haha.
      Ha en fin kveld, Maren.:)

    2. På min treningsplan stod 20×10 intervaller og styrkeøkt med hovedfokus på mage og litt armer 🙂 Deilig dag!

    3. Hei 🙂 Hvor ofte kjører du kondisjonstrening og hvor ofte styrke? Har du en plan eller kjører du bare litt det som faller deg inn? 🙂

    4. Du er så inspirerende! 😄
      I dag gikk jeg først en tur på fjellet med hundene, deretter en styrkeøkt med kjæresten der jeg trente rygg👍🏻 Er supermotivert på treningsfronten for tida, det er digg 😃 Ha ei nydelig uke, Maren!!

    5. En god snackskombinasjon til studieøkten spør du meg! Safarikjeks er så godt.. 😀 Tenker det er en deilig følelse å snart være ferdig med utdanningen – det er jo en motivasjonsboost i seg selv! Er imponert over alt du får til og får gjort!
      Idag var det som hver onsdag volleyballtrening, og med en gjeng supergira studenter ble økten ekstra morsom (og svett!). En funky musikkspilleliste toppet det hele og bidro til litt shake it out-dansing også! Tror vi alle sover godt i natt 😉

    6. I går ble det tabata-styrke hjemme i stua, og i dag tenkte jeg å teste Kayla Itsines-økten som du la ut for noen dager siden :):) Deilig å kunne trene hjemme.

    7. I går ble det en hærlig økt på Barry´s Bootcamp med fokus på bryst, rygg og mage, og intervalløping selvfølgelig 😀 Love it! <3

    8. Så koselig med snacks og gruppearbeid! Holder selv på med medisinutdanningen 🙂
      Jeg liker hverken safarikjeks eller chilinøtter, så hadde nok spist alle tomatene 🙂 elsker dog kaffe og iskaldt vann 🙂 For meg er den perfekte snacksen 86% sjokolade, yoghurtnøtter og grønnsaker + frukt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg