Sunn kosekveld

Jeg er virkelig queen av kosekvelder, og flere ganger i uken er det joggebukse, film / serier og kos i min leilighet, enten alene eller aller helst sammen med noen jeg er glad i. Det blir mye kos i casa de Maren, og da er det jammen godt at jeg elsker sunne godsaker. Jeg disker gladelig opp med både fruktfat, grønnsaker med dipp, nøtter og ulike typer barer eller mørk sjokolade.



Jeg liker godt mikse sammen det sunne, med noen litt mer usunne alternativer. På den måten får man en fin kombinasjon, og alle kan finne noe de liker. I dag er mitt fat fyllt med masse fargerik og deilig frukt, samt yoghurtnøtter og questbarer. Jeg har faktisk valgt en helt ny questbar, og ikke mine to vanlig standard barer som er cookies & cream og Cookie dough. I dag ble det Raspberrie white chocolate kuttet i små biter, i herlig kombinasjon med ulike typer nøtter med yoghurttrekk. Mmmmm.


I kveld står The Butler på filmmenyen. En film jeg tok opp tidligere i julen, og som har ligget på Getboksen å ventet på meg. Jeg har også et par andre alternativer på lur så vi får se om det ikke blir flere filmer i kveld.

Hva er deres planer for kvelden ?

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Det så ut som et perfekt fruktfat. Her har jeg fikset litt middag etter trening og jobb. Nå venter dusjen og pysj på meg,og jeg lurer på om jeg skal snurre noen filmer selv før greys på tv. Kult om du har noen filmtips?! Klem fra meg

    2. Vi er på fjellet og har litt begrenset med filmtilgangv/ nettilgang – så i kveld er det en gammel film på planen: en offiser and an gentleman
      Fristende fruktfat

    3. Som å høre meg selv, jeg er avhengig av kveldskos hver kveld! Lager noe digg hver kveld når ungene er lagt, og koser meg med en serie eller en god bok 🙂 Den questbaren er min soleklare favoritt, den er såå god! I kveld var jeg på kino, og snacksen ble mandariner, mørk sjokolade og en atkins bar. Den nye atkinsbaren, som heter fudge caramel, den er sykt god! Den må du smake hvis du ikke allerede har gjort det! 🙂 Håper du har ei fin jul <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg