En fest i munnen

I dag har jeg kost meg sånn at jeg sannelig ikke fikk oppdatert dere før nå. Jeg må jo le litt av meg selv, jeg som endelig var ferdig med en lang sykehuspraksis og skulle bli så super flink til å oppdatere dere både en og to ganger om dagen. Vel, jeg får skylde på at macen jobber kraftig mot meg for tiden, og synger nå uten tvil på det aller siste verset. Ny mac står på handlelisten i morgen, og det kribler i hele meg bare ved tanken på det. For meg en det en stor investering og faktisk ganske så stas. Det er ikke hver dag jeg kjøper slike store flotte ting, så det er ingen tvil om at jeg gleder meg.

I dag har jeg vært på bursdagslunsj hos en god venninne, med alle mine fine jenter og deres små sjarmtroll. Jeg synes det er så koselig at jentegjengen nå er utvidet med to små babyer. Det er alltid koselig å se jentene, og spesielt de som har flyttet utenbys og nå er hjemme på sørlandet for julen.




Vi fikk servert fantastisk mat, og jeg tror virkelig ikke jeg kan tenke meg noe bedre enn denne typen mat. Et helt bord fyllt med ulike fristelser, og med variasjoner helt fra rekesalat, ost, skinke og spekemat, til salat, syltetøy, eggerøre, laks, lomper og varm kylling og karbonader. Vi fikk også hjemmebakte rundstykker, og foccacia. Jeg fyllte tallerkenen tre ganger, og var mett til langt ut på kvelden. Etter maten koste vi oss med masse godterier, og hjemmelaget rullekake. For en oppdekning, og for en fantastisk koselig dag.




Etter bursdagslunsjen dro jeg til Solsiden for en treningsøkt med Kristina. Vi kjørte en styrkeøkt med fokus på rygg og armer i dag. Vi fikk knipset litt bilder underveis, så titt gjerne innom i morgen tidlig. Da deler jeg hele programmet samt bilder av øvelsene i et eget innlegg.

Ha en nydelig mandagskveld dere, her blir det en rolig kveld i sofaen.

 

Smiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Så godt! Og så deilig at vennene dine og livet ditt kommer foran oppdatering av bloggen 🙂 Bør være sånn tenker jeg, i det minste i jula 🙂
      Lurte på en ting. Vet ikke om du er en sånn som har nyttårsforsetter, men hvis, hadde det vært gøy å høre dine. Jeg har egentlig kun ett. Det er å gjøre mindre!! Haha, høres sikkert komisk ut, men virkelig, det er sant 🙂 Finne hviletid for hode og kropp hver dag. Jeg trenger det 🙂

    2. Venner er på en måte “familien” en velger seg – de må man passe godt på – du er heldig som har gode venner

    3. Tenkte Mac varer i mange år jeg, hører at de nesten er “evigvarende” ift en vanlig pc…. Bare lurer…
      Jeg har ikke Mac så er interessert i å vite litt😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg