Kvelden før kvelden


I dag har jeg pakket gaver til den store gullmedalje, og jeg koste meg så mens jeg holdt på. Kurt Nilsen sine julesanger på høytaleren, og julebrus i glasset satt stemningen. Nå er alle gaver pakket inn og levert, og jeg er på plass hjemme hos mine foreldre. Her skal jeg bo de neste dagene, og virkelig bare nyte juledagene. Jeg bor kun 10 minutter unna familien, men det er likevel noe eget med det å pakke baggen og flytte hjem på lille julaften. Jeg synes det er så herlig å legge meg i min gamle seng på pikerommet, og våkne opp til julefrokost og familiekos på julaften. Det blir jeg aldri for gammel for. 



¨

I kveld har hele familien vært her på julemiddag, og med over 20 personer til bords ble det en fantastisk koselig kveld fyllt med nydelig mat, herlig høylytt prat, latter og kos. Jeg er så takknemlig for at jeg har en så nær og god familie. Det er virkelig ikke alle forunt å ha det slik, og jeg er så takknemlig for hver og en av dem. Nå har roen senket seg i stua, gjestene har dratt, og mamma, pappa og meg skal nyte en avslappende og koselig kveld i sofakroken.



Jeg håper dere har hatt en herlig lille julaften, og får en nydelig dag i morgen.

 

Smiiiiil Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg