A cup of survival

Deler av serviset er sponset

I går hadde jeg min aller siste vakt i praksis på sykehuset, og når jeg gikk ut dørene kl 23 i går kveld følte jeg på en helt utrolig god følelse av mestring. Nå er alle timene fullført, evaluering er unnagjort og jeg er i mål.

Dagen i dag startet grytidlig med ferdigstilling av en treningssak for ShapeUp. Jeg storkoser meg med å skrive disse sakene, og føler meg super heldig som får lov å dele treningsinspirasjon i utgave etter utgave. I dag ble et spenstig treningsprogram med strikk levert, og akkurat det programmet har jeg brukt masse selv. Jeg skal ha med meg strikken på hytta på fjellet i romjulen, og kjøre programmet der oppe også. Jeg gleder meg til å dele det med dere.


Fordelen med å stå grytidlig opp er at man får tid til å lage en ordentlig god frokost, og nyte en stor kopp kaffe til. Jeg måtte smile litt av teksten på kaffekoppen, den passet veldig godt i dag.  Kaffe er virkelig min survival på tidlige morgener. Jeg er nok litt rar der, men jeg synes faktisk maten smaker enda bedre når den er dandert fint, og servert på en delikat måte. Jeg har fallt pladask for serviset fra Sögne Home, og liker spesielt godt skålene med lav kant. Koppene med tekst har også blitt en favoritt.


På dagens plan stod et lunsjmøte, det er nå gjennomført og resten av dagen skal i grunn bare brukes til å nyte følelsen av juleferie. Jeg har noen julegaver som skal fikses, og litt småting til leiligheten. I kveld blir det en kveldstur i hyggelig selskap. Jeg elsker slike dager, dager med lave skuldre og god tid.

Har dere hatt en fin ukestart? Jeg tipper det er flere av dere studenter som begynner å fullføre eksamner og tar juleferie snart?

 

Smiiiil Maren

15 kommentarer
    1. Utrolig bra, fine Maren! Du er virkelig en utrolig ressurssterk dame som står på og får til det du vil! Gratulerer! Håper du får en super juleferie, akkurat som du fortjener! Jeg blir bare så inspirert av denne fantastiske bloggen din! <3

    2. Elisabeth Taule: Tusen tusen takk <3 Nå sitter jeg her med et digert smil takket være din koselige kommentar. Tusen takk:):) Håper du får en nydelig juleferie!! M

    3. Gratulerer så mye med fullført timer på sykehuset, du er så flink!:))
      Jeg har enda ikke juleferie før på fredag! Ble heldigvis ferdig med alle tentamener på fredag i forrige uke, så denne uken står det treninger på planen, juleshopping og jobb:)

    4. Hei igjen Maren!
      Spør en gang til, har spurt på et innlegg lenger ned.
      Kan du legge ut linken til hvor man kan se KUWTK? Tusen takk!
      Her er jeg akkurat ferdig med siste ordinære eksamen før bachelor. Veldig fornøyd med det 🙂

    5. Hadde siste eksamen idag! Det var utrolig godt! Så skal jeg ha siste PT-time i morgen før jeg “driver home for christmas” Gleder meg fryktelig! Håper du får en strålende jul og en kjempe koselig julefeiring, Maren! Kos deg ekstra mye, det er fortjent! <3

    6. Siste eksamen i morgen, grugleder meg! Blir utrolig godt å bli ferdig!
      Gleder meg til programmet ditt med strikker. Tar med meg strikker hjem i jula! 😀

    7. Gratulerer så mye ved fullført praksis, Maren! Du får kose deg masse i juleferien og bare nyyyte! Hadde min siste eksamen i dag, praktisk prøve vel og merke. Går første året på sykepleien, så når den var bestått idag var blei det juleferie! Ønsker deg en god jul<3

    8. Gratulerer med overstått Maren – for en deilig følelse mestring er! 🙂 Nyt juleferien med lave skuldre og masse kos! Jeg har siste eksamen i dag i anatomi og bevegelse så er det hjem til jul, gjett om jeg gleder meg 🙂
      Ha en superfin dag 🙂

    9. Å for et fint servise! Hadde passet perfekt inn hos meg, haha, dette må jeg vise mannen 😉 Elsker når du deler interiør, du har så fin stil! <3 Håper du koser deg med juleferie, det er deg vel fortjent <3 Du er en stor inspirasjon for meg 🙂 Klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg