Julegrøt til frokost

Jeg sitter her å leser alle kommetarene deres på gårsdagens innlegg om veien tilbake til den Maren jeg trives best som. Jeg blir helt rørt over hvor gode, omsorgsfulle og skjønne lesere jeg har. Tusen takk for alle gratulasjoner, og fine kommentarer, meldinger på facebook og mailer dere har sendt. I går ble en utorlig fin dag. Jeg ble hentet i leiligheten og tatt med på lunsj med mamma. Vi tittet også innom en kunstgalleri og jeg har virkelig satt ønskelisten for kunst til leiligheten. Vi koste oss i en julepyntet gågate i sentrum med kaffe i hånda og julegaveshopping. Kvelden ble også veldig koselig med fine folk, sushi og kos. Jeg fikk til og med lurt inn en skikkelig styrkeøkt med hovedfokus på bein – det var ekstremt etterlengtet og godt!

I dag spiser jeg julegrøt til frokost, bare for å virkelig understreke at jeg har juleferie og har muligheten til å kose meg. Disse bildene er tatt litt tidligere, men det er den samme grøten jeg koser meg med. Det er rett og slett Fjordland grøt – uten tilsatt sukker. Jeg synes den er kjempe god. I dag ble det dagens frokost, og jeg storkoser meg her jeg sitter.



I dag skal jeg ha lunsj med en venninne i byen, og på bakedag med venninnegjengen. Jeg skal også få lurt inn en treningsøkt. Det er kaldt i Kristiansand om dagen, men solen skinner. Jeg tenker å kle godt på meg, og prøve meg på en liten joggetur utendørs i kald og frisk luft.

Hva er deres planer for lørdagen?

 

Smiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Du er fantastisk sterk, Maren og et godt forbilde. Uansett om du har stressende så lyser ditt sanne deg igjennom. Lover! Jeg har begynt dagen med downton abbey og kaffe i sengen, og skal snart spise litt god frokost. Vasking av leiligheten og så skal det pyntes til jul. Juletre ble kjøpt inn i går. Så enten en joggetur ute i frisk kald luft eller en økt på senteret. Lurer på om jeg får sneket inn litt julegave shopping i tillegg 😊 du inspirerer uansett flotte maren!! Hilsen Anja

    2. Mine planer for dagen er ikke helt sikre enda, men jeg skal kose meg sammen med familien min hvertfall for idag har jeg bursdag! Så da blir det en liten feiring sammen med dem!:))
      Ha en kjempefin Lørdag!

    3. I dag håper jeg å få levert skriftlig eksamen, så jeg kan konsentrere meg om å øve på den muntlige! 😛 Men først en treningsøkt med ei god venninne!
      Ha en super lørdag! 😀

    4. Hvorfor må du alltid nevne at den er sukkerfri. Sukkerfri grøt. Herregud? Og du skal liksom være et forbilde? Jeg har selv vært syk, men jeg har da sukker på grøten i desember..

    5. Anonym: Hehe, kjære deg – det står på pakken, var bare derfor jeg nevnte det så folk skulle vite hvilken type grøt det var. Det er da sukker på min grøt også hvis du ser nøye etter 🙂

    6. Så fantastisk fine bilder – jeg får lyst på alt, grøten, skåla, duken/brikken, clementinene, kakao, fjøla – jeg får lyst på hele stemningen : du er god

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg