En jul uten kalender

Sponset 

I år har jeg ingen julekalender, og det er kun min egen skyld. Jeg kunne da ha kjøpt meg en eller annen søt liten sjokoladekalender hvis jeg ville, men tiden løp fra meg og plutselig var det 4 desember før jeg fikk sukk for meg. Jeg har flyttet hjemmefra for snart 8 år siden, og jeg har ingen samboer eller kjæreste som tryller frem en kalender til meg. Jeg hadde derfor godtatt at dette blir en desember uten julekalender. 


1 desember tikket det inn en sms på telefonen min, med en hentemeling fra posten. Jeg ventet ingen pakke, og lurte veldig på hva dette var. Gleden stod i taket da jeg oppdaget at det var tidenes julekalender, som skreddersydd for meg. Redbull hadde sendt meg et helt brett med redbull, alle merket med en datolapp for hver dag frem til jul Jeg elsker energidrikker, og bruker det som en oppkvikker på trøtte dager, og som energi før trening.


Jeg må le av hvor bra dette passet, jeg er på siste innspurt i praksis og kan ikke akkurat skryte av enormt mye energi om dagen. Jeg har også hatt en par rimelig sløve treningsøkter i det siste, og jeg synes det var litt småkjipt at jeg ikke hadde noe kalender i år. Nå sitter jeg her med tidenes kalender, og smilet går hele veien rundt. Det beste av alt var at den kom helt uanmeldt og overraskende. Jeg ble så glad!!! Tusen takk Redbull Norge <3 

 

 

Smiiiil Maren 

12 kommentarer
    1. Så koselig, redbull er en lifesaver på trøtte dager, så jeg skjønner godt du ble fornøyd 😀 Selv har jeg ikke fått kalender på over ti år, og jeg kjenner faktisk at jeg savner det litt <3 Men, så har jeg jo to herlige, skjønne gutter som jeg ordner kalender til hvert år, og det har jeg gjort siden de var ett år gamle, og det gleder meg langt inni hjertet å se hvor spent de er, og hvor glad de blir <3 Håper helgen din blir fin! 🙂

    2. Ja desember kom liksom så brått på her også, jeg har verken kjøpt kalender til meg eller kjæresten å vi bruker ha kalender. Men ikke i år gitt.
      Det der ble jo en skikkelig kanon overaskelse da, vell fortjent.
      Håper du får en fin helg 🙂

    3. hehe det er en slik kalender jeg skule hatt. Elsker redbull og spesielt den som er sukkerfri. Og jeg har ikke noe julekalender i år. Men det gjøre meg egentlig ingenting.

    4. Må bare kommentere – så stilig – og de fleste voksne “lekne” mennesker jeg kjenner har julekalender – om ikke annet så en for å støtte det lokale idrettslaget. På jobb er vi bare voksne mennesker og vi har 3 kalendere og gjør litt t”stas” ut av å åpne / skrape luker. Gøy og positivt for arbeidsmiljøet – så full støtte til lekne mennesker.
      Jeg slår et slag for å glede seg mer, smile mer og glede andre mer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg