En liten time-out

I dag har jeg en pausedag, en rolig avslappende fredag hvor jeg startet med å sove til jeg våknet av meg selv, bruke lang tid på badet, ta en god dusj, vaske håret og bare kose meg. Nå sitter jeg å koser meg med kakao, og ser på God morgen Norge. En slik morgen var akkurat det jeg trengte i dag etter en lang uke, og før enda en helg med praksisjobbing på sykehuset. Nå er det siste innspurt, og jeg kjenner at årets juleferie kommer til å bli helt spesiellt god.

I dag skal jeg kose meg hjemme hele formiddagen, og fikse litt opp i leliligheten som har blitt forsømt helt den siste tiden. Senere skal jeg trosse stormen ute, og ta meg en tur til sentrum for cafekos og litt sosialhygge. Jeg må også få kjøpt meg en ekstern harddisk og få avslastet den stakkars macen min litt. I hele går stod den bare å surret uten å klare å laste inn en eneste nettside, uansett hva jeg trykket på dukket det bare opp et timeglass som gikk rundt og rundt. Macen er tydeligvis overfull av bilder og filer, og det gjør min jobb fryktelig vanskelig. Jeg er helt krise på slike tekniske ting, men håper det finnes hjelp å få der ute. Slik som dette kan jeg hvertfall ikke ha det. 

Jeg har altså en skikkelig kosefredag før jobbhelg, og skal nyte denne dagen fullt ut. Jeg skal nok komme meg innom treningsenteret også, en liten fullkropp styrkeøkt står på planen. Jeg deler gjerne økten med dere senere. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiil Maren

4 kommentarer
    1. Heisann 🙂
      Jeg har sendt deg en mail angående oppdagelse av psykose hos ungdommer. Når unge blir uvanlig tause har de som regel noe å fortelle? Det finnes et hjelpetilbud for dem som sliter, men det er det ikke alle som vet om.
      Vi trenger hjelp til å spre budskapet.
      Håper du vil se på mailen jeg har sendt deg <3 Takk for alt det viktige arbeidet du gjør.

    2. Martha: Har ikke glemt dere – skal få svart så snart jeg har mulighet 🙂 send gjerne mailen på nytt, merket den som viktig, men får så mye Mail om dagen at mailboksen er litt kaotisk, så send på nytt :):) god klem fra Maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg