I min handlepose

I går la jeg ut handleposen min på snapchat , og det resulterte i over hundre printscreen. Jeg tenkte derfor det kunne vært fint å dele den her på bloggen også. Det går mye av de samme matvarene hos meg, med innslag av sessongens frukter. Nå er det uten tvil sharon/persimon, norske epler og klemmentiner det går mest av her i huset. Spesielt Sharon, jeg  kan fint spise 4-5 stykker av dem ned på rappen. Fy søren så gode de er! Mmmm. 


Ellers er det mye meieriprodukter i ulike varianter, da det går mye av dette til frokost, mellommåltider og kveldsmat. Middag blir ofte noe med karbonadedeig, kylling, laks eller kyllingskjøttdeig. Dette hadde jeg mye av fra før, og trengte derfor ikke så mye påfyll. Andre basisvarer er også allerede i hus, så dette var kun en liten refill av favorittene. 

Appropos snapchat og printscreen. Jeg la ut treningsøkten min også på snap i går, og det tok helt avgårde. Det er fantastisk gøy at dere vil teste øktene jeg deler, og for at så mange som mulig skal få med seg treningsøktene så skal jeg legge den ut her også, med forklaring og bilder av hver øvelse. 

Ha en herlig onsdag så lenge!

 

Smiiiil Maren

 

 

25 kommentarer
    1. Hei!
      Kan du ikke skrive et innlegg om hvordan man kan takle den mørke tiden vi nå er, og går inn i? For mange studenter (som meg selv, hehe) er dette en veldig slitsom og tung periode. Personlig så klarer jeg ikke stå opp så tidlig som jeg gjør til vanligvis, og trenger fort 4 timer ekstra for å i det hele tatt ha mulighet til å komme meg igjennom dagen. Om jeg MÅ opp, så sover jeg en time etter skolen, og legger meg enda tidligere på kvelden.
      En slitsom periode som de fleste av oss må igjennom. Elsker hvordan din hverdagsglede alltid får meg litt mer gira, og håper du kanskje vil hjelpe med dine tips til mørketiden! 🙂 Fra hvordan du motiverer deg til trening, og hva du gjør om dørstokkmilen blir ALT for lang. Jeg er så redd jeg er den eneste som vurderer å droppe å trene, så jeg presser meg alltid – selv om kroppen sikkert har godt av å hvile i blant… 🙂
      Klem fra meg! 🙂

    2. Vet du noe om næringsinnholdet i Sharon? Linger litt på banan kanskje? 🙂
      Myyye herlig og friskt i den posen ja!! 🙂 Ha en knall onsdag 🙂

    3. Anonym: Du det aner jeg ikke, men det er enkelt å finne ut. Et lite søk på nettet så har man det. skal sjekke det ut 🙂 mat på data, my fitnesspal eller andre apper er geniale for å finne slik info

    4. Hoho, jeg eeelsker sharon!! Vinterens store høydepunkt 😉 Jeg prøver å begrense meg litt, for at ikke hele dagens fruktinntak skal komme fra denne lekkerbisken, men kutter opp og har med 3 sharon på skolen hver eneste dag! 😀 De er geniale å skjære opp og småspise på og holder seg friske og fine i en plastboks 🙂

    5. prøver du å få folk til å føle seg dårlig? du og jeg vet at det er ikke alt du spiser. du lager et falskt bilde av virkeligheten.

    6. gabriela: Kjære deg, les innlegget skikkelig da. Jeg skriver jo tydelig at dette er kun er lite påfyll da jeg hadde mye i både hyller og kjøleskap og frys fra før. Jeg føler meg ganske så sikker og trygg på at jeg ikke får folk til å føle seg dårlig ved å lese min blogg og jeg føler overhode ikke jeg deler et falskt bilde av virkeligheten :):)

    7. Bare et spørsmål ut av det blå som jeg har stusset litt over 🙂 Hvorfor kjøper du både mager og vanlig Cottage cheese? Bruker du de til forskjellige typer mat eller er det bare for variasjon i smak/konsistens? 🙂 ELSKER innkjøps-innleggene dine og mat-innleggene dine! Såå mye inspirasjon 🙂

    8. Anonym: Synes orginal er perfekt størrelse å ha med på jobb til lunsj, mens den store er greiest å ha hjemme i kjøleskapet. Så da blir det begge. bryr meg ikke så mye om kcal forskjell, så ja takk begge deler 🙂 De er sunne og gode begge to.

      Så koselig du synes! Det er tydeligvis litt ulike meninger om det. hehe 😛

    9. Vil heller si at dette er luksusmat! Finnes fortsatt folk som lever på kneippbrød med norvegia og salami og syltetøy. Ikke alle har råd til å bruke så mye penger på brødmåltidene.

    10. Anonym: Det er helt sant , jeg prioriterer å bruke penger på mat, og mindre penger på andre ting 🙂 Det blir et valg man tar og jeg føler dette funker veldig fint for min del:)

    11. Å, sharon er så godt, men IBS gjør at jeg ikke tåler 🙁 Kan bare spise litt i slengen, og klarer ikke å kun spise 1/4 til 1/2 i slengen. Rett og slett for godt.. 😉
      Men jeg lurte på, har du skrevet innlegg om hvordan få skikkelig god kontakt med planken? Husker du nevnte det i et innlegg, slik at du ikke orker mer enn ca. maks 45 sek om gangen, men kan ikke si at jeg har funnet noe mer om det. Så har det forblitt i tankene, eller er det jeg som er dårlig til å lete? 🙂
      Kjempefin blogg!

    12. Herlighet så mange negative kommentarer på et utelukkende positivt og inspirerende innlegg. Visste faktisk ikke at du fikk negative kommentarer i det hele tatt! Glem de vekk og fortsett som du pleier 🙂

    13. Anna: Hehe, joda. Eller negative og negative, litt småtteri her og der. Men det er minimalt heldigvis. Skjer som oftest når innleggene mine blir delt på side2 og nettavisen – da sniker det seg inn et par anonyme nett-troll dessverre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg