Treningstur til Thailand

I samarbeid med Nordic Fitcamp

Jeg får frysninger av  overskriften. Tenk på det da dere, trening, sol, varme, dyktige inspirerende instruktører, en hel haug av likesinnende treningsglade mennesker, som er samlet for 11 dager fyllt til randen med treningstimer, masse ny inspirasjon, motivasjon og kunnskap.

Husker dere at jeg var på treningscamp i Marbella i sommer? Vel dette er det samme, bare i Phuket, Thailand!! Datoen er 4-15 mars, tenk for en perfekt måte å få en forsmak på sommeren på. Jeg skrev en hel haug av innlegg fra Marbellaturen, rett og slett fordi jeg hadde så enormt mye å dele med dere. Jeg har samlet det meste av informasjon i et eget blogginnlegg som dere kan lese HER. Der er det også en haug av bilder fra Marbellacampen med Nordic Fitcamp. 

Det er Nordic fitcamp som arrangerer turen til Thailand også, og flere av plassene er allerede kuppet av tidligere deltagere. Det er jo et godt tegn at de samme menneskene melder seg på år etter år. Jeg skal selv være med, og gleder meg så mye at jeg nesten ikke klarer å sitte stille når jeg skriver om det. Jeg har aldri vært i Thailand før, og bare tanken på at jeg nå skal få lov å kombinere Thailand og trening sammen med super inspirerende mennesker blir nesten for mye for meg. Iiiiiii så gøy dette blir!! 

Det eneste som kan toppe dette er at flere av dere lesere joiner meg, tenkt så kult. Til Marbellacampen i sommer bodde jeg faktisk på rom med to av leserene mine, og i dag er dette to gode venninner av meg. Hun ene reiste jeg faktisk på ny tur sammen med kun 3 uker etter vi kom hjem fra campen. På slike treningsturer kommer man så nært på hverandre, og blir utrolig godt kjent. 

Bildene er hentet fra google

Synes dere dette høres spennende ut? Ta en titt på Nordic Fitcamp sine hjemmesider for mer informasjon om turen, og hvis du tenker at du har lyst å være med så gjør du veldig lurt i å sende meg en mail på [email protected], jeg har nemlig en finfin rabattkode på lur til deg!! 

Ha en deilig søndag dere, her skal det bakes i hele dag. Jeg håper det blir vellykket slik at jeg kan dele noen nye spennende oppskrifter med dere utover uken. 

 

Smiiiiil Maren

12 kommentarer
    1. Jeg skal dra på Nordic Fitcamp reise i juli, gleder meg!! Har også vurdert lenge å melde meg på denne reisen til Thailand men nå skal jeg heller på backpacking rett etter nyttår, så da rekker jeg ikke hjem til å bli med på denne treningsreisen..
      Tusen takk for inspirasjon for navn-økten, gjennomførte den tidligere i dag, 320 squats, 150 burpees, 150 jumping jacks, 30 utfall og 20 crunches! Var helt død på slutten, men deilig følelse nå etterpå!
      Ha en fortsatt fin søndag, nyt den!
      Klem fra fast leser

    2. Hei Maren!
      Jeg har “aldri” trent noe særlig, men på grunn av diverse ryggproblemer føler jeg at jeg MÅ begynne for å forebygge og vedlikeholde. Har alltid vært glad i å gå på tur, og om sommeren går jeg en del fjellturer. Dette liker jeg. Ellers liker jeg absolutt ikke å trene og dørstokkmila er lang. I fjor meldte jeg meg inn på et ubemannet treningssenter KUN med utstyr, og begynte så smått å trene. Dette gjor at jeg unngikk øvelser som knebøy, markløft, og de tunge baseøvelsene da jeg er redd jeg gjorde det feil. Jeg har brukt det egentlig veldig lite, da det ligger et stykke hjemmenfra. Vurderer melde meg inn i ett treningssenter nærmere, men prisen er litt høy (fattig student) da jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke det. En må også binde seg for ett år. Pluss siden er at jeg da får veiledning og hjelp og kommer kanskje til å bruke dette mer. Hva bør jeg gjøre? Synes alt som har med trening å gjøre er fryktelig dyrt men trenger litt tips og råd. Jeg liker virkelig ikke å trene og lurer på om jeg kommer til å gå på en bom ved å melde meg inn her… Har du noen gode øvelser for rygg som kan gjøres hjemme? Eller generelt tips til valget mitt?

    3. Line: Du finner absolutt alt du trenger av informasjon på Nordic fitcamp sine hjemmesider. Bare klikk deg inn på linken jeg har lagt ut :):):)

    4. Helene: Jeg er tredje årsstudent og ferdig med alt av praksis og eksamner i mars 🙂 Det betyr at jeg skriver bachelor oppgave da, og det kan la seg kombinere med en 11 dagers reise hvi sman bare er veldig flink i forkant, og macen er jo uansett med. skrive kan man gjøre hvor som helst!

    5. Har veldig lyst til å være med på turen. 🙂 Vet du om man må være veldig godt trent for å være med?

    6. Har veldig lyst til å være med på turen.
      Vet du om man må være veldig godt trent for å være med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg