Fargerik & energisk lunsj

I dag koser jeg meg, skuldrene er senket og jeg har virkelig fått sovet ut. Jeg startet dagen etter drøye 10 timer søvn med en deilig havregrynsfrokost, etterfulgt av en treningsøkt på Solsiden. Jeg kjørte en 45 minutters kondisjonsøkt på tredemøllen, etterfulgt av en Pullups-pyramide. Pullups-pyramiden fungerer slik at jeg kjører først maks antall repetisjoner, også jobber jeg meg nedover. I dag ble den seende slik ut: 7 repetisjoner, 6 repetisjoner, 5, 4, 3, 2, 1. En fin måte å få kjørt litt overkropp etter en god økt på mølla.

Vel hjemme lagde jeg istand en fruktfest av en lunsj med en Marenskål bestående av blåbær, jordbær, eple og persimon, cottage cheese og vanilje yoghurt. Jeg hadde også en tallerken med kiwi, eple, melon og persimon, og to skåler med appelsin og jordbær i den ene, og norske plommer i den andre. Mmmm.


Alt blir så mye mer fristende og delikat når det kuttes opp, og danderes på fat og i skåler. Så ikke dette friskt og godt ut?  

 

Smiiiiil Maren

 

 

 

10 kommentarer
    1. Anonym: Spiste skålen med meieriprodukter ( x 2, fyllte på den enda en gang) og tallerkenen med frukt, og skålen med appelsin. plommene sparer jeg litt. Så jepp, og jeg synes egentlig ikke det er så enormt mye jeg. Det er frukt liksom 😀

    2. Hei Maren! Første gang jeg kommenterer her, da jeg nylig har funnet bloggen (og instaen og snappen) din! 😀 du er så inspirerende, og får meg til å ville trene hver gang jeg klikker meg inn. Et sunt forbilde er du! Ang. Anonym over her: Dette er da ingenting! Du skulle sett lunsjen min, du! :’D

    3. Ville bare si at jeg liker bloggen din kjempegodt! Du virker som en helt utrulig fin person også er du så inspirerende! Min favorittblogg 🙂

    4. Siri: nei blir jo egentlig ikke pyramide, for da skulle jeg gått opp igjen. Så heter egentlig drop-sett. Takk for påminnelsen – skal rette det asap;)

    5. Du får alltid marenskåla til å se så utrolig fristende ut, NAM 😀 denne skålen har blitt en favoritt hos meg også, ikke en dag uten at jeg spiser meieriprodukter sammen med masse oppkuttet frukt! Du er virkelig en stor inspirasjon og forbilde Maren!!
      Og pss.. jeg blir faktisk litt starstrucked når du liker bildene mine på Instagram som jeg # med #marenerdvik. Idag så måtte jeg ta screenshoot av mobilen min fordi det kom opp på mobilskjermen at du hadde likt to av bildene mine, gjorde dagen altså, ahaha!
      Ha en fantastisk fin uke videre!!
      Klem fra en fast bloggleser

    6. Har du et program/”løype” du følger når du løper på tredemøllen og ikke løper intervaller? Trives godt med å løpe ute, løper rundt en time (ca e mil), men motivasjonen er ikke like stor på mølle..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg