Tenk at jeg klarte det!!

I dag dere, i dag er en stor dag. En dag jeg har vært spent på , gruet meg til, og tenkt mye på. I dag har jeg evaluering av min 12 ukers lange sykehuspraksis på barneposten. Det har vært noen heftige uker, med full turnus, med både dag, kveld og nattevakter, samtidig som jeg har sjonglert bloggen, oppgaveinnleveringer, fremføringer og obligatoriske skoledager, treningseventer utenbys, artikler for ulike treningsmagasiner, fotoppdrag for sponsorer, reiser, egentrening, PTkunder og et sosialt liv. Sistnevnte har i grunn vært ikke-eksisterende. Det er ikke til å legge skjul på at det har vært hektisk, og til tider har jeg følt at jeg svømmer for harde livet – med hodet såvidt over vannet. Men det gikk dere (!!) Jeg klarte det, og det gikk til og med helt fantastisk bra. Er det lov å si at man er stolt over å ha klart dette? Jeg måtte rusle meg en liten tur etter vakten var over. Bare en kort liten tur for å lufte hode og bare kjenne på den gode følelsen. 

Etter min lille rusletur dro jeg direkte til Solsiden, hvor jeg skulle trene en helt rolig liten økt bare for å prøve å få kroppen i gang igjen etter en liten forkjølelse. Vel, den planen ble ikke noe av. Jeg ble fanget av kolleger som skulle kjøre fellesøkt, og jeg hadde ikke noe valg – de skulle ha meg med! Det var helt uaktuelt å si i mot,  de ikke tok et nei for et nei. Så da var det bare å stålsette seg, for økten jeg ble kastet inn i var mildt sagt heftig. Overskriften på økten var: Burn more fat fast! En heftig intervallpreget sirkeløkt. Dere som følger meg på snapchat fikk et lite glimp av galskapen. ( Snap: marenerdvik )

Nå er sittter jeg altså her, med en følelse av å ha fullført praksis, gjennomført en god treningsøkt, og med sommerfugler i magen for en helg i Oslo med todager TRX-kurs og et veldig spennende møte. Jeg reiser med morgenflyet i morgen tidlig, og gleder meg til tre fulle dager i Oslo. 

Takk for at dere er tålmodige når bloggen oppdateres litt sent, takk for at dere fremdeles er her, jeg setter så stor pris på hver og en av dere! Hva har dere fyllt denne torsdagen med? Har dere en god dag?

 

Smiiiiiil Maren

 

36 kommentarer
    1. Wow! gratulere så mye! Fullført praksis er nok ikke bare bare i tilleg til alt det andre du også har mått gjort ! 🙂 Du er god!
      Ha en fortsatt fin kveld! 🙂
      Malin

    2. Gratulerer, Maren! Du er flink, og fortjener virkelig å kjenne på den gode følelsen. Du klarer mye, og gir så mye av deg selv virker det som i mange sammenhenger. Bra du holder styr på deg selv og hodet i tillegg, tipper treningen hjelper deg der!
      Jeg har vært på jobb, og da jeg kom hjem skulle jeg ha privat visning av leiligheten min, så ble tidenes forteste rydding og handling av blomster og støvsuging. Men fikk det til!! Nå kom jeg hjem fra en joggetur der jeg løp litt intervaller, mellom lyktestolper. Slitsomt, men deilig nå som tven og te kopp venter resten av kvelden.. Og imorgen begynner jobb helg….
      Kos deg. Hilsen Anja

    3. Gratulerer så mye Maren! Dette fortjente du.
      Jeg bare digger bloggen din og deg som utstråler den gleden du gjør, uansett hvor travelt og hektisk du har det.
      Stå på! 🙂

    4. For noen nydelige bilder, du stråler! Jeg blir i så godt humør av å lese bloggen din 🙂
      Har selv nettopp vært i sykepleiepraksis på barneavdeling, utrolig lærerikt 😉
      Ha en fortsatt fin kveld!

    5. Gratulerer Maren- vel fortjent! Må kopiere Guro over her: du har en fantastisk utstråling av energi og glede, uansett hvor travelt og hektisk du har det. Bloggen din er et fint pusterom hvor man går ut med skuldrene litt mer senket, og litt ekstra overskudd. Takk for at du oppdaterer og holder fokus på bra innlegg – som også ofte er lærerike og inspirerende 🙂 keep up the good work ! Og god tur til Oslo =)

    6. Wow, det må jeg si, du er helt utrolig flink!! Er mektig imponert! Du er alltid en stor inspirasjon 😀 en mer livlig person enn deg må man lete lenge etter. Jeg bruker selv dagene på studier og trening, noe som er utrolig gøy, men litt mye i blant.
      Uansett, ønsker deg en fin kveld videre og en fin helg!! Stor klem <3

    7. Gratulerer!!
      Syns du er en stor inspirasjonskilde og liker bloggen din utrolig godt! Syns du er super flink på den gode balansen mellom aktivitet, sunnhet og kos 🙂

    8. Jeg er så utrolig stolt av deg!! Gratulerer så mye, du har all grunn til å være stolt ❤️ Ha en fin helg i Oslo✨

    9. Gratulerer Maren, godt jobba! 😀
      Det er absolutt lov å være stolt nå!!
      Idag har jeg vært i et spennende møte og gått utenfor min egen komfortsone og gjør styrkeøvelser jeg ikke kan såå godt eller føler jeg mestrer.
      Good følelse etter på når det gikk bra! 😀

    10. Så flink du er!!! Gratulerer😀😀 Du kan klare alt du vil! Nyt den gode følelsen av å ha bestått og kos deg masse i Oslo i helgen☺☺

    11. Gratulerer!! Det er alltid så godt å endelig kunne slippe ned skuldrene 😀
      TRX er super trening, kos deg masse på kurs 😀 God helg!

    12. Gratulerer!! Du er såå flink, stå på videre❤️ Gleder meg allerede til kommende blogginlegg! 🙂

    13. Gratulerer så mye! Du er så utrolig flink, at du klarer å få tid til alt og holde så mange baller i luften samtidig. Skulle ønske jeg mestret tidsplanlegging like godt! Så økten på snapchat, den så helt brutal og knall kjekk ut! Hvordan var den satt opp, med øvelser, reps osv?

    14. Solfrid: Vet du , jeg trengte den påminnelsen. Leste kommentaren din nå, og her sitter jeg allerede med tusen stresstanker om hva som kommer fremover – for noe tull!! det erjo som du sier: Nyt den gode følelsen!! Det skal jeg virkelig gjøre. Tusen takk <3

    15. Maria: Er ganske mye som ikke akkurat er så veldig gøy også skal jeg love deg 😉 hehe. Hverdagen min er ganske så traust, men det gjelder å spice det opp med godt humør, fine mennesker og positive småting.

    16. Guro: Tusen tusen takk, jeg føler noen ganger at bloggen ikke blir så god, og at det handler mye om at ting er hektisk, og det vil jeg ikke at den skal – så denne kommentaren ble jeg veldig glad for 🙂

    17. Kjenner til den mestrings-følelsen! 🙂 Gratulerer du er suuper god! Du er virkelig et godt forbilde for mange der ute 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg