Den deilige balansen

Nå har roen senket seg over leiligheten, og etter en herlig søndag med både tur i skogen, som dere fikk en liten sniktitt fra i forrige innlegg, og mat med familien, er det nå tid for å finne frem joggebuksa, og krype opp i sofakroken med godteriskåla og Broen

Jeg er så totalt hekta på Broen, og det ryker alltid 2-3 episoder når jeg først er i gang. Jeg synes Broen går så sent på kvelden på tv, og ser det derfor heller på nett. Det er så mye bedre, for da kan man se flere episoder på rappen. Er det noen av dere som følger med? Jeg må si jeg savner rollen til Martin, men så lenge Saga Norén er med så er det igrunn alt jeg trenger. For en unik og spennende karakter, og for en fantastisk skuespiller!!

Dette godteriet kjøpte jeg i går, men i og med at den kvelden gikk med til familieselskap med kaker og hygge, så valgte jeg å spare godteriet til i dag. Gjett om jeg er glad for det i dag! Det er dette jeg mener med balanse – en sunn og aktiv hverdag, og helger med litt mer kos. Ja takk begge deler! 

Nå er Broen i gang her, og jeg må legge bort macen. Jeg kan ikke gå glipp av et eneste minutt. Jeg håper dere nyter søndagskvelden, og storkoser dere med hva enn dere har valgt å fylle kvelden med. 

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Så deilig å avslutte uka med godteri og en god serie! Smaker jo himmelsk etter både en tur i skogen og familiehygge – kos deg! Flere har anbefalt Broen, så den serien må jeg begynne på en dag tror jeg. Liker veldig godt hun som spiller Saga!

    2. Anonym: Dette er definisjonen på sunn synes jeg. Sunn og bra mat jevnt over, med noen innslag av usunnheter. For meg handler ikke sunnhet om å kun spise salatblader. Balanse er viktig og i et sunt balansert kosthold er det plass til litt av alt 🙂

    3. Håper du har hatt en fin helg 😀
      Elsker Broen, så spennede serie, kan nesten ikke vente til kveldens episode!

    4. Spiser du opp alt? 🙂 har problem med mengdene når jeg først spiser godteri, og lurer på hva som egentlig er “for mye” du er en stor inspirasjon!

    5. kathrine: Jepp, og jeg har helt samme problem. Jeg er alt er ingenting, har jeg først tatt en bit så forsvinner absolutt alt – uansett. Hehe

    6. Dette er det jeg liker så godt med deg Maren!!
      Du er ett fantastisk forbilde.
      Ha en fin kveld på jobb!! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg