Raske løsninger og gode samtaler

I går inviterte jeg mamma på sushi og kos her i leiligheten, og det ble en ettermiddag fyllt med deilig mat, og gode samtaler. Det er få jeg snakker så godt med som mamma, og i går fikk vi snakket om flere ting jeg har gått å kjent på over tid. Det er så viktig å ha en sånn person i livet sitt, en som ser deg, lytter og tåler å høre alt, uansett hva du måtte komme med. 


Jeg skulle gjerne skrytt av at jeg har laget denne sushien selv, men det er desverre ikke sant. Den er kjøpt og betalt, og helt ærlig så synes jeg den er best slik. Akkurat sushi er en rett jeg ikke får til å lage like god selv, og jeg er veldig fornøyd med å få den ferdig servert så delikat og deilig som dette. 

I dag har dagen gått i ett, og tror dere ikke det ble take away i dag også? Huff og huff. Jeg knipset et par bilder av dagens takeaway også, for den var nemlig noe jeg aldri har testet før, men som smakte helt himmelsk godt. En slags rekesalat, med masse spesielle ingredienser. Den salaten var faktisk så spenstig, at jeg selv ble inspirert av den. Jeg skal vise dere den i morgen, den vil uten tvil inspirere dere også til å spice opp salaten litt.

Nå skal jeg skjerpe meg på den take away maten fremover, og bli flinkere på å lage middag selv igjen. For det første har jeg ikke råd til dette, og for det andre har jeg lyst å lage litt nye retter jeg kan inspirere dere med. Så bare with me people, jeg lover å vende tilbake til kjøkkenet veldig snart. 

Jeg både tror og håper at jeg ikke er den eneste som tyr til enkle, kjappe løsninger av og til? 

 

Smiiiiil Maren 

10 kommentarer
    1. Det så fantastisk godt ut! Men det er enda bedre å ha en som forstår, lytter og gir deg gode og dyrebare råd i hverdagen. Mamma er en slik person for meg også. Hun er alltid der når det tynger noe over meg :- ) Vi må være glade vi har slike mennesker i livene våre 🙂

    2. Hei Maren! Slike kvelder og stunder er gull verdt<3 Selv har jeg et nært forhold til mamma, evig takknemlig for det! Ha en fin fredagskveld videre, og du er absolutt ikke alene om å ty til enkle løsninger (gjør det selv, ganske ofte 😛 HAHA!). Klem til deg 🙂

    3. Å det ser så godt ut med sushi, jeg skulle virkelig ønske jeg likte det. Taco er min favoritt quickie når det kommer til mat, med karbonadedeig, kesam, guaccamole og speltlomper. Mmm 🙂 Håper helgen din blir bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg