Mandagsprat

God morgen hjerter. Jeg våknet opp for ikke så lenge siden, etter nesten 10 timer dyp søvn. Det tar på med Trondheimshelg, og det var utrolig godt å få sovet ut litt. I dag har jeg en lang to-do liste som skal gjennomføres, og dessverre er den fyllt med ganske mange kjedelige ting. Det står blandt annet leilighetsvask, vaske klær, rydde, oppgaveskriving og organisering av roterom. Gjeeesp!!

Heldigvis finnes det også noen lyspunkt på den listen, slik som PTtime med mamma og tante, tur i skogen, forberede en fantastisk giveaway av treningsklær til bloggen og skrive ferdig en treningssak til neste utgave av ShapeUp. Sistnevnte er jeg godt i gang med, og jeg storkoser meg med det!

Jeg ville bare titte innom dere og ønske dere en finfin start på mandagen. Jeg skal titte inn senere å dele dagens økt med dere. Håper mandagen behandler dere bra, og at uken starter på best mulig måte. 

 

Smiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Camilla: I dag har jeg fri fra praksis, så da går det fint:) verre de dagene man er på sykehuset 8 timer, men alt går med litt planlegging og nok kaffe!! Hehe

    2. Digg med sånne dager også, spesielt når man er ferdig med den lange To do- lista 🙂
      Her er det også fri, og dagen går med til planlegging av jul, hundepass og joggetur med kjæresten. Ja, og “71 grader nord”, selvsagt!
      Ønsker deg en fin dag videre:-)
      Klem, Janniche

    3. Hei Maren!
      Jeg sendte deg en mail for mange måneder siden og lurte egentlig bare på om du har fått den?
      Hilsen Tonje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg