Overveldet og takknemlig

Oppholdet er sponset

I går sjekket en litt stressa Maren inn på Clarion Hotel & Congress i Trondheim. Jeg presterte først å glemme telefonen min i taxien, før jeg sjekket inn på hotellet. Etter innsjekk så fortsatte “morroa”, for da fant jeg nemlig ikke hotellrommet mitt!! Svett i panna og en rimelig høy puls var jeg på vei ned i resepsjonen igjen for å si i fra at de hadde skrevet feil romnr, og at det nummeret ikke fantes. Jeg var sulten, stressa og varm. I det jeg skulle til å gå ned, så tittet jeg over skulderen og skimtet en dør som lå litt skjult. Jeg så ikke noe romnummer, bare ordet suite med gullbokstaver. Det kunne da ikke være? Oh yes it was! Jeg har rett og slett fått lov å sjekk inn på Clarion Hotel & Congress fineste suite for helgen, og det synes som møtte meg når jeg åpnet døren var helt magisk. Jeg er virkelig ikke vant til slikt, og holdt på å gå rett i bakken.

Dere som følger meg på snapchat fikk dokumentert mitt første møte med denne suiten på film, og jeg ler litt når jeg ser den filmen igjen. Jeg fikk dokumentert det på snapchat, og det betyr at mobilen min kom til rette, Fineste resepsjonisten fikset og trikset, og vips stod taxien utenfor hotellet igjen med en smilende sjåfør med min telefon i hånda. Takk gud for at det finnes ærlige, redelige taxisjåfører og hjelpsomme snille resepsjonister. 

Tilbake til dette ubeskrivelige rommet. Det er altså en gigantisk stue, med egen spisestue, sittegruppe, kosestol, og kontoravdeling. Det er kjøkken med kjøleskap. Det er to bad, og et stort master bedroom. Jeg har også en diger privat terrasse med tidenes jacuzzi. Jeg kan nesten ikke tro at jeg skal bo her hele helgen. Hele rommet, eller leiligheten er vel riktigere å si, går i deilige jordfarger, og har en avslappende og behagelig launch stil. 

Dette er utsikten fra rommet, har du sett så flott? Det var virkelig mektig å stå her å se ut på stormen i går kveld. For været her i Trondheim er helt vanvittig, det regner, blåser og stormer. Vinden uler, og regnet pisker mot rutene, heldigvis er det både lunt, koselig og varmt inne. I skrivende stund sitter jeg å jobber litt og drikker kaffe mens jeg titter ut på uværet. Jeg skal straks ned å nyte en stor hotellfrokost. Senere blir det en treningsshoot med jentene fra 3t-shop. Jeg har vært på shoot med disse jentene før, og vi har det alltid utrolig gøy.

Ettermiddagen og kvelden skal jeg være sammen med skjønne Nora som bor her i Trondheim. I morgen braker Master Mania løs med en hel haug av gruppetimer med instruktører fra både inn og utland. Jeg skal delta på så mye forskjellig at jeg nesten har mistet litt oversikten. Jeg vet hvertfall at jeg skal på workshop med Vibeke Klemmetsen, og det er kanskje det jeg gleder meg aller mest til. Jeg skal også på et foredrag med tema: Når sunt blir usunt, og det er et så aktuellt og spennende tema som jeg virkelig gleder meg til å høre. Ellers blir det både spinning, styrketimer, og kanskje et lite innslag av aerobic, og dans. Wish me luck sier jeg bare, dans er ikke min sterke side. 

Ha en herlig fredag dere, så skal jeg være flink til å oppdatere dere med både trenngsinspirasjon, tips fra workshop og headlines fra foredrag.

 

Smiiiiil Maren 

17 kommentarer
    1. Velkommen til Trondheim!
      Typisk at byen byr på sånt uvær akkurat denne helgen.
      Men kos deg masse på Master Mania. Jeg får dessverre ikke til å komme, drar til Oslo..
      God helg!:)

    2. FOR et hotellrom! Der er det i hvert fall ikke noe problem å kose seg 🙂 Utrolig gøy at du skal på Master Mania, som jeg forøvrig ikke har hørt om før du nevnte det her, men treningshelger er jo så utrolig morsomt! Jeg elsker sånne opplegg 😀 Så kos deg masse 😀

    3. Kunne du ha tenkt deg å skrive litt om det du lærer på foredraget Når sunt blir usunt? Enig i at det er et veldig spennende tema! 🙂

    4. Snakk om lekkert hotellrom, og en fantastisk utsikt! Nyt alt helga har å by på, jeg gleder meg til å lese om hva du har opplevd – spesielt fra foredraget “Når sunt blir usunt”, for det er et veldig interessant tema!

    5. For en herlig utsikt! Likte “rom-touren” på snapchat, hehe 🙂
      Har lest bloggen din en stund, du både inspirerer og motiverer. Setter spesielt pris på hvordan du har fokus på en balansert livsstil! Mat og trening har tidligere gått litt i hodet på meg, men bloggen din har vært en fin støttespiller mot en bedre livsstil. Så jeg ville bare si takk! 🙂

    6. Så herlig! Har vært på seminarer på Clarion et par ganger, og det er virkelig flott der. Høres ut som du har ei innholdsrik og spennende helg foran deg! 🙂 Har arbeidshelg, så får desverre ikke deltatt på Master Mania.
      Håper du får ei trivelig helg i Trondheim med masse inspirasjon og energipåfyll! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg