Eleganse møter råskap

God morgen hjerter. Her er dagen allerede godt i gang, og jeg er på min andre kaffekopp for dagen. Jeg skal straks avgårde å spise en deilig frokost, før det braker løs på Bislett stadion med tidenes treningsfest.

Før jeg drar så hadde jeg bare lyst å dele litt bilder fra gårsdagens besøk hos Kristian Kjelling og Thief Performance. Jeg tittet innom det nye gymmet på Tjuvholmen etter sterke anbefalinger fra flere bekjente – jeg ble virkelig ikke skuffet! På Thief Performance er det et elegant og lekkert designe på interiøret, kombinert med et utvalg av utstyr som gir meg frysninger på ryggen. Eleganse møter råskap, og jeg synes det er stor stas å trene i slike omgivelser. 



Det ser utrolig kult ut, men blir på ingen måte stivt og upersonlig. Det er utrolig god stemning på hele stedet, og man føler seg så velkommen. Jeg skravlet mer enn jeg trente, og lo mer enn jeg løftet for å si det sånn. Lune, fine mennesker, som byr på seg selv og skaper et herlig miljø. Selv om stemningen er god, og det ble mye latter så skal det virkelig ikke stå på kompenatsen og kunnskapen på dette stedet. Som nevnt i går, så har Thief Performance samlet enormt med kunnskap under ett tak. Jeg kjenner både Alexander Aalerud, og Lene Puntervold fra før, og vet hva de besitter av kunnskap, formidlerevne og ferdigheter. 

Er du i området så anbefaler jeg deg virkelig å teste ut senteret. Jeg synes det er stas med sentere som tørr å satse og starte opp uten å være en del av noe større kjede. Dette er ikke noe sponset betalt innlegg, dette er bare en anbefaling fra meg til dere, om et gym med det lille ekstra. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne trent her fast, hadde jeg bare fremdeles vært bosatt i denne byen.

Nå venter Convention og flere hundre treningsglade jenter. Ha en strålende lørdag dere. Jeg gleder meg til å oppdatere dere om denne spenstige lørdagen.

 

Smiiiil Maren

 

 

6 kommentarer
    1. Du er et fantastisk forbilde Maren! Fitliving.blogg.no er faktisk den eneste fitness bloggen jeg leser fast og jeg kommer alltid innom bloggen din på en dårlig dag. Håper du fortsetter og trene, spise sunt og ikke minst blogge om det, for det er ingen som holder motivasjonen min oppe som det du gjør:) Stå på Maren!

    2. Anonym: Jeg har jo til og med presisert i teksten at dette ikke er reklame. Det må jo være lov å komme med en anbefaling av et kult gym, uten at alt skal være spons, kjøpt og betalt? jeg blir så oppgitt. Er det reklame, så markerer jeg det tydelig, ferdig med den saken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg