På plass i Oslo

Jeg er på plass i Oslo, og etter innsjekk på Frogner House dro jeg rett på Lett Oslo for lunsj. Alt er som det pleier med andre ord. Jeg er ganske forutsigbar på mine Oslorutiner. Jeg bor alltid på et av Frogner House sine 11 leilighetskomplekser, jeg spiser alltid på Lett og jeg er som regel alltid innom Gym Ila, eller Optimal Trening på Bislett. Jeg har alltid en joggetur i Frognerparken eller ut mot Bygdøy, og jeg må alltid innom Anton Sport. Jeg liker også veldig godt å ta en rusletur på løkka med en kaffe i hånda, og bare nyte stemningen. I tilegg så er det så enormt mange fine mennesker her, og det er like trist hver gang at man ikke rekker å treffe alle. 


Denne gangen er det litt annerledes, da jeg skal på ShapeUp convention og dermed møter en hel haug av de menneskene jeg liker aller best. Fy som jeg gleder meg. Vi har vært en liten tur å inspisert området allerede nå i kveld, og i morgen tidlig braker det løs. Jeg skal også innom NM i fitness og bodybuilding også i løpet av helgen, og håper å se noen kjente der også.

Etter lunsj i dag dro jeg bort på Thief Performance for å sjekke ut det nye treningsenteret. Jeg hadde hørt så mye positivt, og jeg gledet meg stort til å se hvordan det var. Jeg kjenner flere av trenerene der, og de har virkelig fått PT´er av ypperste klasse. Der er mye mye kunnskap samlet under et tak. Jeg skal fortelle dere mer om det besøket litt senere, det var virkelig utrolig utrolig bra!

Nå må jeg løpe videre her, so much to do, so many  people to meet! Ha en super fredagskveld dere. 

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. Hei! Håper du koser deg masse i Oslo! Hadde så lyst til å være med på shape up convention, men ble dessverre litt dyrt for meg nå..
      Hvis du bor i Frogner apartments i Bygdøy alle anbefaler jeg deg å gå innom Stockfleths for en knakandes god kaffe! Ligger til høyre ned i Bygdøy alle, du ser det når du står utenfor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg