Dobbel treningshelg & søtpotet taco

I dag har det vært litt stille fra meg, og det er rett og slett fordi jeg har så mange baller i luften nå at selv en sirkusartist ville fått utfordringer. Jeg har heldigvis fått landet en god del av disse ballene i dag, og kan med stor glede fortelle at både Oslotur og Trondheimstur er booket. I Oslo er det ShapeUp Convention og Oslo GP som står på planen, og i Trondheim er det Matser Mania. Jeg gleder meg helt vilt til begge deler, og har selvfølgelig fulladet kamera med på begge eventene. Jeg skal være duper flink til å dokumentere begge helgene, slilk at dere som ikke har mulighet til å delta skal få så mye inspirajson og motivasjon som overhode mulig. 

Er det forresten noen av dere som skal på ShapeUp Convention eller Master Mania?

Så må jeg bare dele denne deiligheten med dere. Så ikke dette digg ut? Jeg elsker taco, og kunne lett spist det hver eneste dag. Nå har jeg funnet en ny favoritt, nemlig søtpotet flak i tacosalaten. Det blir som søtpotetchips, og det løfter virkelig tacoen til nye høyder. Jeg har laget søtpotetchips flere ganger, men aldri tenk det som tilbehør til tacoen. Man bruker jo ofte nachos chips eller tortillas til taco, så dette er jo det perfekte sunne alternativet. Fargemessig gjør søtpoteten hele retten så mye mer delikat synes jeg. 

I dag har det gått i ett, og jeg har akkurat fått satt stumpen ned i sofaen. Her skal jeg sitte (les: ligge) helt til jeg ruller inn i senga om en liten time. En dag til i praksis nå så er det helg, og jeg skal nyte hvert eneste minutt av den helgen. Fy flate som jeg gleder meg. Jeg jobbet forrige helg, og derfor setter jeg ekstra pris på å ha fri denne. 

Har dere noen spennende planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren

 

16 kommentarer
    1. Jeg har kjempe lyst til å være med på Master mania i Trondheim, men har full jobbhelg og skal rett ned til Oslo på master-samling etter jobb på søndagen 🙁
      Og nå i helgen er jeg gressenke og skal bare jobbe. Men på søndag skal jeg på totimers yoga-kurs, og det blir deilig! 😀
      Kos deg med frihelgen 🙂

    2. Jeg skal på ShapeUp Convention, og bl.a prøve meg på å stå på hendene:D Gleder meg! Tror det blir en veldig bra dag:D
      Ha en fin helg når den kommer!

    3. Dette såg veldig godt ut!! 😋
      Hvordan gjør du det med søtpoteta? Lyst å prøve det selv👍🏻😊

    4. Åh, middagen så helt herlig ut! Må få testet ut denne komboen jeg også 😀
      Jeg skal på ShapeUp Convetion og gleder meg så ufattelig mye til motivasjon, glede, felleskap og ikke minst gøy trening.
      Denne helgen blir det både vennerkos med tacofredag, treningsøkter i lag med venner, og kjærestekos 🙂 Ha en knallfin helg <3

    5. Jeg skal være med på shape up convention 💗 gleder meg så masse, håper jeg ser deg! Du er et stort forbilde og virker som du har en fantastisk personlighet 💗💗 stor klem

    6. Jeg skal på Shape Up Convention!! Jeg gleder meg masse! Har bl.a. meldt meg på “lær-å-stå-på-hendene-timen”, yoga og styrkeøkt med FunkyGine!Fytti, for en dag det blir! Regner med å være rimelig støl i hele kroppen på søndagen- og det gleder jeg meg til! Regner også med å komme hjem igjen med ny motivasjon, inspirasjon og full av treningsglede- og kanskje noen nye venner også! Jeg fikk ikke med meg noen venner, så jeg reiser nemlig helt aleine! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg