Fargeklatt på trening

I samarbeid med 3t-shop

Det dumper stadig nye bilder ned i min dropbox fra shooten med 3t-shop i Trondheim. Vi tok blandt annet bilder av Reebok sin nye kolleksjon for høst15. Jeg elsker at Reebok tørr å stse videre på sterke farger og print. Jeg blir virkelig ikke lei av print, men jeg kjenner at jeg må ha litt av begge deler. En god basis garderobe, også sprite det opp med litt crazy colors og prints. Lilla er en stor hit denne høsten, og jeg synes kombinasjonen av den dype lilla fagen sammen med litt lysere og mer over i det duse rosa er så delikat. Reebok kan sine saker altså – ingen tvil om det!

Hva synes dere, er dere lei av farger og print, eller er vi klar for mer?

Jeg personlig synes det er kult med en farget topp, og sorte tights, eller en crazy tights og mer nøytral topp. På disse bildene er ponget å få frem fargen og printet, og da kjører man på med full mach. På trening selv velger jeg nok å tone det ned et par hakk. Jeg ser andre jenter som kjører stilen helt ut, og jeg synes jo de ser fantastiske ut. Så hvis du er den typen som ikke er redd for å bli sett, så er det jo ikke noe som er kulere enn å ta den helt ut, og gå all inn med både farger og print. Jeg blir i godt humør av fargerike treningsklær, og jeg tørr faktisk påstå at det gir litt motivasjon også. Se alle de kule nyhetene fra Reebok HER. 

Det er gøy å kunne unne seg en liten ting når man har klart et del-mål. Jeg kjøpte meg for eksempel nye joggesko på lørdag, fordi jeg klarte å gjennomføre mitt aller første testløp. Det er noe med det å belønne seg selv med en liten treat når man klarer noe man har jobbet for. Det trenger ikke være dyrt, det handler bare om å markere for deg selv at et mål er nådd. For eksempel bare med en ekstra god middag, en massasjetime eller en ny treningstoppp. 

I skrivende stund sitter jeg på en cafe i sentrum og koser meg med en kopp kaffe. Jeg skal straks dra opp for min aller første dag i praksis på barneposeten på sykehuset. Jeg er så spent at jeg nesten ikke klarer å sitte stille. Ha en nydelig tirsdag dere. Titt gjerne innom for litt middagsinspirasjon i ettermiddag, jeg har planer om å prøve meg på en kalkunmiddag som jeg gleder meg til å dele med dere. 

 

Smiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Jeg liker farger – men er enig med deg – tone litt ned med enten nøytral tipp eller nøytral tights

    2. Kroppen din er bare heelt perfekt!! Elsker klær med farger på! Det gjør meg glaad 😀 Ha en fin dag! Klems

    3. Tightsen var utrolig lekker!! Jeg synes det er kjempefint med print og spreke farger, men jeg er mest komfortabel med å ha det på overkroppen, sammen med en nøytral tights. Kanskje på tide å komme seg ut av den komfortsonen 😉
      Kos deg masse i praksis! er rent misunnelig på at du skal ha praksis på barneposten jeg! 🙂

    4. Lekre farger, jeg blir så glad når treningstøyet har litt freshe farger, spesielt når det er en annen farge enn rosa som jeg ikke er spesielt glad i. Jeg gjør som deg, bruker en mer nøytral tights til knæsje t-skjorter, eller en mer nøytral t-skjorte til knæsje tights.
      Håper du trives på praksis! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg