Nøkkelplagg i treningsgarderoben

Inneholder annonselenker

Nå har jeg motatt noen av bildene fra shooten jeg hadde med 3T-shop i Trondheim forrige mandag. Jeg digger den nye kolleksjonen, og spesielt klærne fra Reebok. De har noen basic plagg som er helt gull. Mange av dere kjenner kanskje igjen denne shortsen? Jeg brukte den så og si hver eneste dag under treningsuken i Marbella. Jeg digger passformen, kvaliteten og lengden på den. Den sitter godt, og sklir verken opp eller ned.

Jakken er også et typisk nøkkelplagg i en treningsgarderobe, den er slimfit og utorlig myk og deilig i stoffet. Den finnes i flere farger, men jeg liker alltid godt å ha en basic-line i svart som alltid funker uansett, så kan man heller supplere med litt fargerike, gøye klær. Sportstoppen skiller seg ut i den knall orange fargen, og jeg digger den! Jeg synes det er kult å bryte helt mot det svarte, med en knæsj farge. Den passer også godt under den løse litt laidback toppen fra Reebok. Den toppen er egentlig ikke typisk meg, og når jeg så den første gang så tenkte jeg at den ikke var helt min stil. Når jeg fikk den på derimot, så endret jeg totalt mening. Den er så utrolig komfy og deilig! Jeg synes også det er kult med en løs topp når man går i en såpass kort og stram shorts. Den kontrasten der liker jeg.

Dette er bare et lite utvalg av en hel haug av freshe høstnyheter fra både Reebok, Adidas, Run & Relax og Helly Hansen hos 3T-shop. Det blir både sterke farger, mønstere, print, litt mer basic og masse annet spennende. Jeg gleder meg til å vise dere mer av hva 3Tshop har å by på denne høsten. Dette var altså en liten smakebit, og jeg håper dere liker det. 

Nå skal vi komme oss ut på en liten treningsøkt her, før det er lunsj og avreise til Marbella. Det er så deilig å fly på ettermiddagen, og ikke med morgenflyet slik som sist. Man får en litt bedre start på dagen når man kan sove til man våkner, og tilegg rekke både trening og lunsj. Ha en super søndag dere. Vi blogges fra Spania. 

 

Smiiiil Maren

 

 

11 kommentarer
    1. Likte stilen kjempebra
      Enig med deg at det er bra med litt klassiske babisplagg og så litt freshe topper
      Likte skoene veldig godt – fine

    2. Hei Maren!
      Jeg har et spørsmål som ikke er relatert til innlegget, men om trening i Kristiansand. Har du noen tips til trapper nære sentrum eller Tangen/Bystranda, som egner seg til intervalltrening? Skal flytte til Kristiansand fra Arendal i morgen, og trenger derfor litt tips da jeg er ganske ukjent i byen 🙂

    3. Rikke: Ja det er noen supre trapper like ved Kilden kulturhus, rett ved parkeringshuset der, og ellers så må du nok til Grim, eller inn i ravnedalen for å finne trapper. Så hvos det skal være i sentrum så ville jeg valgt Kilden 🙂 🙂

    4. Åh,Maren, du ser så fantastisk bra og sporty ut! Jeg har fulgt bloggen din i maaaaange år og du har motivert, inspirert og imponert meg fra day one 🙂
      Det er er kanskje rart, men etter å ha fulgt deg så lenge føler jeg at jeg har blitt så godt kjent med deg og jeg har blitt veldig glad i deg…hvis det gir mening. Haha 🙂
      Håper på å en dag få møte deg også 🙂
      Kos deg i Marbella. Stor klem fra Tonje!

    5. Hei
      Jeg lurer på hvilken størrelse du har i shortsen? Lenge vært på jakt etter en shorts som sitter og ikke glir opp. Hørtes ut som jeg må teste denne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg