Med inspirasjon fra bøndene

Tidligere i uken spiste jeg en helt nydelig lunsj som jeg bare må dele med dere. Har dere sett en så delikat og fristende salat før? Jeg er ikke den bloggeren som drar opp speilrefleksen hver eneste gang jeg er ute å spiser, men når denne deiligheten ble plassert forann meg da måtte kamera frem.

I mine øyne kan det nesten ikke bli bedre. Frisk salat, lun varm kylling, og hjemmebakt brød. Nydelige smaker, og kvalitet på topp. Dette er kortreist mat, med råvarer, smaker og inspirasjon hentet fra gårdslivet. Jeg har selv brukt søtpotet som jeg kutter med ostehøvel i ulike matretter, og som topping i salat. Det er brukt her også, og det er bare så godt. Det anbefales virkelig. Det tilfører salaten en liten crispy og smakfull tvist.

Her i huset er dagen i gang for lengst, jeg hadde en god del jobb å få unna før jeg skal på en frokostkaffe i sentrum. Jeg reiser til oslo i morgen, og videre til Marbella på søndag og jeg har dermed en god del å få unna før avreise.

Jeg gleder meg så ubeskrivelig mye til en uke til med sol, og sommer. Jeg gleder meg til å sove til jeg våkner, ta en rolig joggetur, spise nydelig mat, lese bøker på solsenga, ut å spise på kvelden og bare nyte siste del av sommerferien. Jeg reiser med en venninne, og dette er kun en kosetur. Vi drar tilbake til samme sted som jeg var på treningscamp, men denne gangen er det kun ferie. Det blir uten tvil en del trening, men bare når vi har lyst og overskudd til det. Jeg har fått spørsmål om jeg kan legge ut flere treningsøkter, og gjerne med film av øvelsene. Mitt mål for denne turen er å bli flinkere på å lage filmer til dere, og få laget ferdig en god del treningsfilmer slik at vi sammen kan holde på motivasjonen langt utover høsten. Høres ikke det ut som en god plan? 

 

Smiiiil Maren

 

12 kommentarer

Siste innlegg