Blir du med meg på neste tur?

I samarbeid med Nordic Fitcamp

Alle dere som leser bloggen fikk med dere at jeg hadde en helt magisk tur Marbella på Treningscamp i regi av Nordic Fitcamp. Jeg endte jo faktisk opp med å utvide turen med hele 4 dager fordi jeg ikke ville reise hjem. Nå har jeg gjorde noe så vilt som å booke meg enda en uke der nede, dette er som en privat ferie men det sier noe om hvor godt jeg trivdes i Marbella.

Uken jeg hadde sammen med Nordicgjengen var helt ubeskrivelig. Jeg reiste ned helt alene, jeg kjente ingen, og var mildt sagt ganske nervøs før jeg dro. Dette var et innfall jeg fikk en regnværsdag hjemme i sofaen, og jeg meldte meg på helt uten å si det til noen. Det var et lite YOLO-moment kan du si, og jeg er så sjeleglad for at jeg gjorde det. Jeg lærte så mye på den turen, jeg fikk oppleve så mye nytt, jeg fikk utfordret meg selv, pushet grenser, trent masse, spist masse godt mat og best av alt: Jeg fikk møtt helt enormt mange fine mennesker. Nå er det laget en film fra turen, slik at dere kan få et innblikk i hvordan det er å være på treningcamp: 

Dette skal jeg gjøre mer av – uten tvil!! Nordic fitcamp arrangerer flere turer til neste år, hele 7 camper er det toalt, og jeg skal faktisk være med på flere av dem. Den første turen er thailand allerede i mars, og bare tanken på det er jo helt vilt. Les mer om thailandturen og de andre campene HER. Ellers skal jeg ned til marbella igjen neste sommer, og det hadde vært så utorlig kult om noen av dere også ble med. Det var flere av mine lesere som var med på dene turen. Jeg endte opp på rom med to av dem, og de har begge blitt gode venninner av meg. Det er faktisk hun ene jeg nå reiser på ferie sammen med. Kun vi to! Det sier noe om det båndet som ble knyttet mellom oss. 

Så hvs du har lyst på en aktiv ferie, masse ny kunnskap, bøttevis med motivasjon og ny inspirasjon på treningsfronten, så ville jeg ikke vært i tvil. Lukk øynene og kast deg ut i det, gjør det for deg selv, unn deg selv en tur som dette. Du trenger ikke ha med deg noen, du trenger ikke ha med noe spesielt utstyr, du trenger ikke være i spesielt god fysisk form. Du trenger bare å være deg, akkurat slik som du er, og jeg garanterer at uansett hvilket nivå du er på, så vil du få masse ut av en slik tur. 

Jeg teller ned dager til campen i Thailand, og jeg får sommerfugler i magen når jeg tenker på de nye campene i Marbella. Dette blir så BRA, og jeg har så lyst at flere skal få oppleve det. Dere kan lese mer om hvordan jeg hadde det på tur med Nordic Fitcamp i tidligere blogginnlegg:  

Det er alltid gøy å spare det beste til slutt, og her kommer gla´nyheten: Jeg har fått lov å dele ut en eksklusiv rabattkode til mine lesere, og det gir hele 800,- kr i rabatt på campene. For å få rabatten så er det bare å sende meg en mail på: [email protected]  

Jeg gleder meg til masse reising, og morro sammen med dere i 2016. Er det noen av dere som ble fristet til å bli med på tur? 

 

Smiiiil Maren

 

17 kommentarer
    1. Hvor mye koster reisen totalt? Og hvor mye bør man ha med i lommepenger? Vurderer veldig til neste sommer 🙂

    2. Er det mulig!!! Fantastiske bilder – flott film – det så utrolig gøy og tungt og lærerikt – og deilig med fint og varmt sommervær

    3. Sååå utrolig gøy! Er det noen løpeøkter på Get inspired campene? Vurderer sterkt turen til Thailand 😀

    4. Det høres så fantastisk gøy ut å dra på en sånn treningsleir! Når jeg er ferdig med studenttilværelsen (altså studentøkonomien :p) skal jeg absolutt melde meg på en slik tur! Enn så lenge får jeg nøye meg med blogginspirasjonen din fra slike turer 😀

    5. Får du disse reisene helt gratis??:) det er jo helt fantastisk for deg!! Kjenne Røen blir helt misunnelig.. Synd det er så dyrt å dra :/

    6. Ida: Nei det gjør jeg ikke 🙂 Jeg synes faktisk ikke prisen er så gal når man ser på hva man får inkludert med flyreiser , opphold , en helt haug av treninger , seminar/foredrag, ubegrenset tilgang til tr.senter og gruppe timer, stor frokost buffet hver dag, middag, gratis vann på alle øktene hele uka osv. :):)

    7. Ser helt fantastisk ut!! Tror dog det går dårlig med en sånn tur med studentbudsjett 🙁 Får spare, så kanskje jeg en dag er med!! Et spørsmål: kunne du hatt flere videoblogger? du er så skjønn, så hadde vært morro å “se” deg litt også, ikke bare lese 😀 Ha en god dag!

    8. Jeg og min venninne har bestemt oss for sånn tur i 2016. Hver gang vi treffes så snakker vi kun om hvor mye vi gleder oss til den reisen med masse trening og nye utfordringer på treningsfronten!!! Gøy!!!!

    9. Larissa: Så utrolig gøy 😀 Jeg gleder meg masse selv! Bare pass på at dere booker tidlig, halve turen er allerede utsolgt på den til Marbella 😀

    10. Jeg er utrolig fristet til å bli med på tur!! Tenker den til marabella i begynnelsen av juli 2016 vil passe perfekt! Er det en av turene du har meldt deg på? Jeg ser det er en ekstra aktivitetspakke en kan bestille,er dette noe du vil anbefale?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg