Slik trener jeg overkropp

Båtturen i dag var så deilig, men den ble avsluttet litt brått for min del. Jeg har ikke vært helt i form de siste dagene, og på båtturen i dag kjente jeg at noe ikke stemte helt. Jeg gikk derfor i land etter kun 2-3 timer, og dro hjem for å slappe av litt. Jeg skulle hvile litt i sengen, og sovnet i det hodet traff puta. To timer dyp søvn var det som skulle til, og jeg våknet i helt fin form. Etter litt mat var det tid for trening, og dagens økt så slik ut: 

  • Pullups med strikk 8 rep x 4 sett
  • Sittende roing med bredt grep 12×3
  • Omvendt kabelkryss 10×3
  • Pushups max rep x 4
  • Flies i kabel 12×3
  • Sidehev 10×3
  • Hantelpress 10×3
  • Biceps / triceps 10×2

En god økt, hvor jeg følte at jeg fikk god kontakt med muskulaturen og teknkken var god. Jeg blir så glad av slike økter, hvor fokuset er på plass og ting funker. Treningsmotivasjonen går i bølgedaler, og etter en hel haug av gode økter i Marbella ble det en liten nedtur å komme hjem å trene alene. I dag følte jeg det løsnet litt, og det var utrolig godt. 

I kveld er jeg på kveldsmat hos foreldrene mine. Jeg sitter i skrivende stund krøllet opp i sofahjørnet, med et pledd rundt bena, og macen i fanget. Jeg får hvilepuls av å være her, og koser meg virkelig. Jeg har fått servert helt ferske hjemmelagde knekkebrød med ost, skinke, brunost, roastbeef, og kyllingsalat. Mmmm. På bordet står det nå nøtter, druer, melon og moreller. Sunn og deilig snacks, akkurat slik jeg liker det. 

Hva gjør dere i kveld? 

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Jeg synes også genseren var superfin! Men kan ikke finne den hos 3tshop?? Hvor ellers selges den, eller kunne du linket? Du er forresten en stor inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg