Sprek studio-shoot

I dag koser jeg meg på jobb, jeg er nemlig i studio med en av mine gode venner, fotograf Mats grimseth. Som jeg nevnte for dere skal vi gjøre vi en utrolig kul greie for Prior. Kampanjen kickes i gang i disse dager, og innen kort tid vil dere få både inspirerende oppskrifter, og enkle fine treningstips fra både Kristine Weber, Funkygine, Treningsfrue og meg. For et team altså – dette blir gøy! Jeg føler meg så heldig som får jobbe sammen med tre så skjønne og flinke jenter. Vi skulle alle ta et signaturbilde hver. Uten å avsløre for mye så ble mitt bilde et litt annerledes, lekent, og uhøytidlig, som jeg igrunn føler representerer meg på en god måte. Bildene er ikke med her nå, men det får dere tidsnok se. Jeg tørr påstå det skiller seg litt ut. Hehe. 


Bildene er litt uklare, da det er ganske mørkt i studio når bildene skytes. Jeg ville bare legge ved et par likevel, for å vise litt hvordan det ser ut når man gjør fotoshoots inne i studio. Denne delen av jobben som blogger synes jeg er utrolig morsom, og spesielt når jeg får jobbe sammen med dyktige og profesjonelle mennesker. 

Nå har jeg satt meg på en cafe på Skøyen for å jobbe et par timer før jeg skal treffe en venninne på lunsj. I kveld flyr jeg sannsynligvis hjem til Kristansand, hjemlengselen begynner å bli ganske intens nå. 

Har dere en bra dag? 

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på en ting. For deg, er nøtter ok til kveldskos?? For nøtter er vel egentlig sunt.. men samtidig føler jeg det er så usunt når jeg sitter å koser meg med det om kvelden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg