ShapeUp lunsj

Det er ingen hemmelighet at jeg kjenner litt på at det var en overgang å komme fra deilige solfylte Marbella, og hjem til kjølige Norge. Nå har jeg bestemt meg for å avslutte min lille post-marbella depresjon, og nyte dagene i Oslo. Jeg startet dagen med en rusletur i Frognerparken, før jeg dro til Egmonth for lunsj og litt skravlings med Pia fra ShapeUp. Jeg skal gjøre masse spennnede med ShapeUp utover høsten, og jo mer vi snakker om dette, jo mer gira blir jeg. Denne treningshøsten blir så magisk dere!

Lunsjen på Egmonth er så utrolig god, og jeg storkoser meg når jeg får komme på besøk der. I dag ble det en stor salat med både stekt laks, røket laks, eggerøre, vanlig egg, grønn salat, gulrot, rødbetter, agurk, tomat, poteter og pesto. Mmmm. 


Nå skal jeg ture videre til Lett Oslo for litt juice og jobbings på macen. Senere står det en styrkeøkt, og sushi på planen. I morgen skal jeg på fotoshoot med Prior. Vi skal gjøre en spennende greie sammen utover høsten, og jeg skal dele både oppskrifter på sunne matretter, og treningstips. I morgen er det altså fotoshoot av treningsprogrammet jeg har laget, og jeg gleder meg veldig. Grunnen til at jeg gleder meg litt ekstra er fotografen. Det er nemlig ingen andre enn min gode venn Mats Grimseth som jeg har jobbet sammen med flere ganger tidligere. Han er så dyktig, og jeg stoler alltid på at det blir et bra resultat når Mats står bak linsa. Etter shooten tenker jeg å vende nesa hjemover mot det blide sørland. Jeg har vært på farten lenge, og selv om Oslo er herlig, så er det ingenting som slår Kristiansand. Nå vil jeg hjem til familie og venner. Jeg har helt vondt i tante-hjertet mitt fordi jeg savner lille prinsessa mi sånn. Nå er det på tide å avslutte reisingen, og komme meg hjem til mine kjære. Kristiansand har dessuten hakket finere vær enn hovedstaden, og da er denne soldronninga ikke så vanskelig å lokke hjemover. Hehe. 

 

Smiiiiil Maren

 

 

3 kommentarer
    1. For en digg, fargerik lunsj! Skjønner at det er litt nedtur å komme hjem igjen til kalde, triste Norge som er mer høstlig enn sommerlig for tiden. Jeg krysser i hvert fall fingrene for at vi får en m-y-e f-i-n-e-r-e sensommer!! Håper fotoshooten blir både gøy og vellykket i morgen 🙂

    2. Du er en stor inspirasjon! Følger deg på snapchat og ser du er en stor fan av questbars, det er ingen hemmelighet at jeg også er det! Ahah hadde du mange idag? Så ut som du ikke kunne holde deg unna!:)<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg