Matinspo fra Marbella

Jeg lovet dere å dele litt av maten vi spiser her nede, og det skal jeg selvfølgelig gjøre. Vi spiser forkostbuffet hver dag, og der kan vi velge mellom alt fra skinke, ost, frokostblanding, salater, brød, rundstykker, frukt, musli, kokt egg, speilegg og masse annet godt. Lunsjen spiser vi ofte på stranden, og den har dere jo allerede sett. Det blir ofte tunfisksalat,  sandwich og masse frukt. Middagen er enten ute på resturant eller her på hotellet. På hotellet er det middagsbuffet + mat tilrettelagt kun for oss. Middagen er uten tvil høydepunktet, den er bare helt magisk. Ellers går det i proteinbarer, nøtter, og frukt mellom måltidene, og selvfølgeig masse drikke. 






I dag er nettet litt ustabilt her, men det var viktig for meg å få ut litt matinspirasjon til dere. Alle disse måltidene er jo lett og deilig sommermat, som jeg tenker kan være til inspirasjon for dere hjemme også. Spesielt den agurk, tomat og paprika salaten som kom med kyllingsandwichen tenker jeg å teste hjemme. Så den ikke god ut? 

Smiiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Hvordan er det mtp. å være veganer på disse treningsturene du har vært på/drevet i det siste? 🙂 Har utrolig lyst til å dra på noe lignende en gang, men utifra bildene jeg har sett fra slike turer er det lite muligheter for noe annet enn ris, pasta og salat for veganere, og det blir jo selvsagt en smule problematisk…

    2. Hei Maren!
      Du jeg har et spørsmål, du som tar sykepleier. Har du jobbet noe nattskift, hvordan syns du det funket sammen med trening? Jeg jobber på eldresenter, og vurdere å begynne med natt, men redd det kommer til å ødelegge trenningen.
      Mvh Kristin 😊

    3. Kjempefin blogg <3
      Jeg blogger også og fitness så hadde vært sykt gøy om du besøkte bloggen min en gang <3 er en stor fan!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg