Nyheter i treningsgarderoben

Klærne er sponset

God morgen. Nå er det lenge siden jeg har delt nye treningsfavoritter med dere, men her om dagen kom en ny pakke i posten fra 3t-shop. Den var full av deilige nyheter, og jeg har gledet meg så til å vise det til dere. Disse godsakene kom ut i nettbutikken i går, og jeg har derfor måtte vente til nå med å vise dem. Flere av dere har sett at jeg har brukt klærne på snapchat og spurt etter dem, vel her er de, og fargene er virkelig enda freshe i virkeligheten enn på bildene. Denne gangen er det litt nye farger, og mønstere, og jeg fryder meg over litt annerledes klær i treningsgarderoben. Det er ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i peach, rosa, og hele den fargepaletten. Nyhetene fra Adidas går mer i det blå og grønne, og jeg synes det var så utrolig fint. Den stripete tightsen er så god på, og sitter veldig godt med den brede kanten øverst.

Hva synes dere? 

Den knall blå tightsen har jeg sett på flere bilder, og lurt på hvor den var fra. Jeg synes den er så kul. Jeg gleder meg til å sprette rundt i den nede i Marbella. Toppen er allerede en favoritt, og jeg hadde den blandt annet på meg i intervjuet til coveret med ShapeUp. Flere av dere kommenterte den, og nå kan jeg da altså fortelle at det er en rykende fersk nyhet fra Adidas.


Pakken inneholdt også en utrolig kul statement genser i grått og sort, samt en rå sportsbh som jeg aner vil bli en av mine favoirtter. Singletten er av den litt mer loose typen, og det er så behagelig å trene i. Skoene er den samme Response Boost modellen som har jeg i lilla fra før. De er med på absolutt alle bilder av meg på løpetur, fordi det er den eneste skoen jeg bruker til løping. Jeg bestillte derfor et nytt par i en lysere og mer sommerlig farge. Disse er forresten på salg nå, både i hvit og i lilla.  


Planen min i dag var egentlig å begynne å pakke til Marbella, og gjøre leiligheten fresh og fin før avreise. Det beste jeg vet er å komme hjem til ren og fin leilighet etter reise. Jeg våknet opp til strålende sol, og ikke en sky på himmelen. Havet ligger blikkstille, og gradestokken kryper opp mot 20 grader allerede, og da er det faktisk ikke sjans at jeg tar en vaskedag innendørs. Nei da er det bare å komme seg ut i sola å nyte, for selv om Marbella sol er deilig, så er det lite sol slår en skikkelig “smeigedag” på sørlandet. Så i dag pakker jeg strandbaggen, og tar med meg min storebror som er i pappaperm og lille prinsessa mi ut på båttur. Vi har sannelig fått lurt med oss mamma også, som kunne ta en tidligere dag på jobb, så dette blir en finfin familieutflukt til havs.

Jeg er forresten jakt på nytt leselektyre til late dager i solen. Er det noen av dere som har forslag? Jeg elsker krim, men denne sommeren tror jeg at jeg har lyst å prøve meg på noe annet enn krim, og da er jeg faktisk helt tom for ideeer. Alle forslag mottas med stor takk. Hører rykter om at “Et helt halvt år” er fin, noen som har lest den?

 

Smiiiil Maren

 

 

23 kommentarer
    1. Jeg likte “et helt halvt år” veldig godt 🙂 den er fin og rørende. Nå leser jeg “Mi Briljante venninne”, og liker den! Den har fått veldig gode anmeldelser.

    2. Du MÅÅÅ lese bøkene new yorks bekjennelser og new yorks hemmeligheter 😀 så utrolig morsomme og fine bøker! Du blir helt avhengig, jeg lover deg<3

    3. Hei!
      Om du liker en spennende bok hvor du sitter og lurer på hva som egentlig skjer gjennom hele boken vil jeg anbefale Hemmeligheter av Kate Morton. Boken handler om Laurel som prøver å finne ut hva som egentlig skjedde med moren mens hun bodde i London før andre verdenskrig. Den er skrevet slik at vi leser både fra Laurels synspunkt mens hun leter etter morens hemmelighet i nåtid, og moren hennes Dorothy mens hun bor i London. Den er en utrolig spennende og fin bok! Ellers er både Tråden og Øya av Victoria Hislop veldig fine. Tråden er satt i Thessaloniki i Hellas og handler om en familie gjennom nesten hundre år. Den tar oss med fra Asia hvor en liten jente kommer bort fra moren sin, og til Hellas og den lille jentas historie frem til nåtid. Øya handler om en families historie og deres tilknytning til øya Spinalonga utenfor Kreta hvor det frem til 1962 var en leprakoloni. Begge bøkene av Hislop blir fortalt av en av karakterene i boka som forteller historien til barnebarn av hovedkarakterene, altså blir de fortalt i to tider på nesten samme måte som Hemmeligheter.

    4. Et helt halvt år er en kjempe fin bok, du bør lese den. Hun forfatteren har også en annen kjempe bra bok, “den ene pluss en”. Ellers synes jeg “midnattsrosen ” er bra, litt vel tykk, men anbefales absolutt. Den siste boken til Linnea Myhre har jeg lyst til å lese, virker lovende!! Men én bok jeg elsket like høyt som er helt halvt år, er boken “så lenge det er stjerner på himmelen “. Den er så bra, di må lese den.
      Hehe.
      Her i Oslo er der helt fantastisk vær idag. Kom hjem ifra nattevakt på sykehuset, vi kan sove litt, så er sånn passe uthvilt. Nå blir det frokost og kaffe, før bakkeintervaller venter på meg. Så blir det veranda kos med lesing og solings. Har spart det nyeste bladet av shapeup til nettopp idag. Nå skal det koses.
      Hilsen Anja

    5. Å ja, kan absolutt anbefale et helt halvt år. Fantastisk bok! Jeg er også veldig glad i å lese krim. Spesielt på sommeren. Kanskje det er noe med kontrastene. Sliter litt med å finne god lektyre selv i år, så jeg skal følge med på tipsene du får.
      God tur til Marbella, Maren. Det blir sikkert fantastisk!

    6. Jeg ble faktisk litt skuffet over “et helt halvt år”. Jeg leste nylig en annen bok jeg virkelig vil anbefale: “Det forbudte barnet” av Katherine Webb! Mye spenning og kjærlighet 🙂

    7. New yorks bekjennelser og new yorks hemmeligheter!!!!!
      Herrefred, jeg leste ut begge på en dag!! Lå i solen å leste fordi jeg måtte lese boken, ikke fordi jeg ville sole meg!! HAHA hva da avhengig?!
      Kos deg fiiiine<3

    8. Maren, du må lese “Bienes hemmelige liv”! Den er verdens fineste! Jeg har nevnt den for deg flere ganger både som bok og film- jeg anbefaler den virkelig! Klem fra meg <3

    9. Du må lese “et helt halvt år” den er helt fantastisk men det kommer falle noen tårer mot slutten av boken det kan jeg garantere!

    10. Alt av Marian Keyes!!! De får meg til å le og gråte! Og hun skriver på en veldig vittig måte 😀
      Råtøffe nyheter du har fått 🙂

    11. “Et helt halvt år” er en veldig fin og rørende bok, anbefales 😊 jeg leste for mange år siden “Berlinerpoplene”, “Eremittkrepsene” og “Ligge i grønne enger” av Anne B. Ragde, de er så herlige, ville ikke bli ferdig med å lese de! 😊

    12. Jeg begynte faktisk å lese “et halvt halvt år” idag, og har allerede kommet halvveis i boken. Treningsøkten droppet jeg også. Håper dette sier litt om hvor godt jeg liker boken, hehe 🙂

    13. Et helt halvt år er kjempefin bok og anbefales på det sterkeste! Ellers er The Thirteenth Tale veldig bra, det er en slags mysteriebok som ikke er skummel men fin. Hvis du allikevel går tilbake til krim anbefales bøkene til Harlan Coben 🙂
      God tur!

    14. det har kommet en til av samme forfatter, den ene pluss en. ett helt halvt år er jo best kan du si men den andre kan å annbefales 😉 nydelig trenings tøy. (ps. lyst til å donere bort ditt gamle til ei fattig alenemor, skrik ut hehe ;-pp ) go sommer 😉

    15. Ken Follet sin triologi, Kjempenes Fall, Vinter over verden og På grensen til evigheten. Bøkene følger fem familier en amerikansk, en russisk, en tysk, en engelsk og en walisisk, fra starten av 1900- tallet. Den siste boken ender på 1980-tallet. Fantastisk skrevet, hvis du liker historiske romaner :)Bøkene er tykke, så her har du lesestoff til hele sommeren:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg