Sol, trening & søtpotetchips

I dag føles det som jeg har fått en forsmak på marbella. Jeg reiser om 3 små dager, men akkurat nå føles Kristiansand akkurat like magisk som Spania. I dag har jeg storkost meg med soling ved bassengkanten, og virkelig hatt en helt nydelig lat sommerdag. Det er dager som dette man tar frem når høsten kommer snikende, temperaturene faller og vi drømmer oss tilbake til sommeren. Det var et bitte lite slør med skyer over solen, og jeg tenkte at solen ikke var så sterk i dag. Vel, der tok jeg feil, og med refleksjonen fra bassenget skal jeg love dere at det er en solid rødhet på denne skrotten. Jaja, rødt blir brunt, er det ikke det man sier? 

Etter noen timer i solen dro jeg hjemover og før jeg rakk å kjenne etter skiftet jeg til treningsklær og dro rett ut døren igjen. Jeg tror det er der hemmeligheten ligger, å ikke sette seg ned, og ikke kjenne etter om man har lyst å legge seg på sofaen – for det har man i grunn alltid. Hehe. Jeg blir ofte litt sløv av solen, og det frister ikke alltid å trene etter en lang dag på solsengen. Det er da det er smart å ha en plan på hva du skal trene slik at du vet akkurat hva du skal gjøre når du kommer på trening.

I dag så min plan slik ut: 

  • Strakmark 
  • Ringrow
  • Rygghev
  • Facepull
  • Nedtrekk 
  • Mage i TRX 

I kveld lagde jeg en nydelig middag bestående av søtpotetchips, skinkeomelett med fetaost, og salat. Søtpotetchipsen ble helt nydelig, så god ble de at jeg måtte lage enda en porsjon og spise kun som snacks. Mmmmm. Oppskrift og bilder kommer!! 

Har dere hatt en fin dag? 

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Caroline: Jeg var i Portugal i mai, flere turer i båten i deilig sommervær i Kristiansand og nå har jeg vært 5 dager i 40 grader og knall sol i Marbella :):) Så hemmeligheten er masse fint vær! Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg