Ship O´hoi

Dette er lykke for meg. Sørlandet, skjærgården, sol, sommer, fine mennesker og båtlivet. I dag har jeg kost meg så utrolig masse, og det er dager som dette som virkelig gir meg lykkefølelse og glede. Jeg startet dagen med en liten joggetur, før det var rett i båten. Vi hadde med oss frisk salat, iskaffe, iskald drikke og masse frukt. Det trenger ikke være usunn mat selv om man skal kose seg på tur. I dag var hele båten super happy med hjemmelaget salat bestående av crispy salat, tomat, mais, agurk, paprika, fetaost, kylling og avokado, samt grovt rugbrød og kald drikke. Iskaffe og questbarer stod også på menyen. Mmmm. 




Nå er jeg tilbake i leiligheten og har startet den kjedelige jobben med å pakke ut, vaske klær, og pakke igjen. Jeg skal virkelig nyte disse dagene hjemme på sørlandet fullt ut, men jeg begynner også å glede meg litt til Marbella, med masse masse trening, interresante foredrag og en haug av ny inspirasjon og motivasjon. Det trengs virkelig for denne frøkna for tiden. Jeg vet ikke hva det er, men jeg føler meg litt umotivert på styrketreningen om dagen. Nytt program hjalp litt, men likevel så har jeg liksom ikke lyst å inn på treningsenteret for tiden. Noen som kjenner seg igjen? Kanskje er det så enkelt som at det er sommer, og kroppen skriker etter lys, sol og frisk luft. Jeg tenker at enn så lenge så koser jeg meg med trening utendørs, så håper jeg lysten på styrketrening sniker seg tilbake etterhvert. 

Jeg føler meg litt “off” i dag, typisk søndag kannskje? Mye tanker i hode, og litt sliten egentlig. På slike dager har jeg en gulloppskrift, og det er dyna ut på sofaen, masse godt i skåler på bordet, og seriemaraton. Så det er i grunn planen for denne søndagskvelden. Hva er deres planer? 

 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Båtlivet er magisk <3 Planene for kvelden er å
      Nyte en deilig middagsbuffe på hotellet samt litt vin og god dessert og masse frukt! Er nemmelig på Kreta med familien denne uka og storkoser med med sol , Strandliv, trening, sightseeing og masse mat hver dag 😀

    2. Jeg elsker også båtlivet ved sjøen har
      Hytte selv på Sørlandet😀 nyter dagen ved sol og varme!! Koser meg med trening og svømming😊 ha alle en riktig god sommerferie 😉

    3. Kjenner meg veldig igjen i det du sier om styrketreningen! Har hatt en knallbra vår med mange gode økter og mye fremgang, men nå så er motivasjonen nesten borte.. Eller, jeg har nettopp hatt min første uke i sommerjobben, og det er lange dager og mye å gjøre. Når arbeidsdagen er over er jeg helt ør i hodet og sliten i kroppen, så tanken på trening er veldig lite fristende. Denne uken har det derfor bare blitt to styrkeøkter, og heller noen gåturer ute i solen etter jobb. Får tenke at litt hvile fra styrketreningen og heller mer sol på kroppen gjør godt for kropp og sjel 🙂

    4. Har også opplevd å være lite motivert for trening en liten periode. Det hjalp å bare ta det litt med ro, så kom plutselig lysten til trening på senteret tilbake! Det ordner seg! I dag har jeg vært veldig slapp og ikke hatt energi til verken trening eller gåtur… Planen er også å pakke til imorgen, da reiser jeg på ferie til Bulgaria 🙂 Ha en fin søndag videre!!

    5. Anonym: Ja det er veldig deilig, både fordi man kommer seg ut på sjøen, men også fordi det er en super måte å tilbringe tid sammen på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg